


голф 4 тди 110 съвет за катализатор
голф 4 тди 110 съвет за катализатор
Привет на всички!преди няколко дни си купих голф 4 тди 110,и ми препоръчаха да махна катализатора за да не се прецака турбото не че разбирам ама какво пък толкова влия е.искам да попитам това вярно ли е?и ако е вярно какъв е най добрия начин да го махна?
- Vonox_abd
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 23:55
- Автомобил: MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: The City Of Angels' Софията
Re: съвет за катализатор
Kaтализатора представлява вид филтър, който с километрите се запушва.От там няма добро изкарване не газовете и се получава налягане, което действително може да прецака турбото.Сега дали твоя катализатор е запушен или не никой не знае.Единствено, като се свали може да се гадае дали е запушен.Приготвяш си от 70 до 90лв. за махане (с мека връзка, ако е без меката връзка ще е по малко) и на негово място се слага парче тръба.От твоя най - много да вземеш 40-50лв.Това е в общи линии.
Поздрави!
Поздрави!
- Vonox_abd
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 23:55
- Автомобил: MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: The City Of Angels' Софията
Re: съвет за катализатор
Това си е индивидуално решение.
Прецени сам.

- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: голф 4 тди 110 съвет за катализатор
Аз за катализатора на моя ASV взех 250 лв. така, че ще има и да почерпи след това колегата 

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: голф 4 тди 110 съвет за катализатор
Ако има нужда наистина да се махне , това няма да ти коства НИЩО . Даже може да излезе на печалба. Ако се премахне целия като тяло и се завари на мястото му тръба, ще го предадеш за известна съма пари . По добрия начи за мен обаче е , както и направих , сваляш си го сам без да режеш нищо , с дълга метална пръчка се ръчка през тръбата , така че питата вътре се разбива на парчета и пада през тръбата . След това ти остава здравия кожух на катализатора без да е рязано и заваряно по него , защото именно там по заварките и новата тръба , ако сложиш на мястото му , започва бурзо да ръждясва !!! Също така раздробения катализатор може пак да се изкупи макар и за по малко пари .
Но първо трябва да се прецени има ли нужда да се маха изобщо , ако не е запушен . Моят не беше хич запушен на колата ми на 110к. км по табло .
Но първо трябва да се прецени има ли нужда да се маха изобщо , ако не е запушен . Моят не беше хич запушен на колата ми на 110к. км по табло .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта