ASV - ALH, AFN, AGR съвместимост на главите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
nanko1234
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 23 окт 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

ASV - ALH, AFN, AGR съвместимост на главите

Мнениеот nanko1234 » Нед 23 юни 2013 14:22


Хора колата ми цапа антифриза със сажди и вариантите са 2... Гарнитура или пукнатина. Залагам на второто, защото не е смесило вода и масло.
И сега дилемат ми е дали да я дам на заварка или да намеря друга... Естествено припасване и всичко квото е нужно ще се извърши. И не зная и колко сполучливи да тези заварки.

Може ли да се ползва глава от друг двигател. Да вметна, че моя е ASV не е помпа дюза... Примерно от ALH, AFN, AGR.

Благодаря за вниманието.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Съвместимост на главите при TDi

Мнениеот ventotdi » Нед 23 юни 2013 14:32


Докато не смъкнеш главата не можеш да кажеш къде е проблема но си мисля ,че ще е гарнитура ! От AFN няма да стане но иначе от AGR,ALH,AHF ще станат :)


nanko1234
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 23 окт 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Съвместимост на главите при TDi

Мнениеот nanko1234 » Нед 23 юни 2013 18:47


И аз се надявам да е гарнитура, но е добре да се подсигуря с информация.


nanko1234
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 23 окт 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: ASV - ALH, AFN, AGR съвместимост на главите

Мнениеот nanko1234 » Нед 30 юни 2013 19:45


А наистина каква е вероятността да е пукната главата? В смисъл кое е по-често срещания проблем? Гарнитура или глава?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ASV - ALH, AFN, AGR съвместимост на главите

Мнениеот samo_pechka » Нед 30 юни 2013 20:15


Не бих казал, че едното е по-често от другото . За разлика от предкамерните им събратя , те по-рядко греят, пукат глави или продухват гарнитура. Често е имало някаква първопричина за проблема , да речем проблем в термостат, дюза/и , пробив или теч в охладителната система или пък макар и рядко - наливане на нек. или неподходящо "гориво" с ниски цетаново число....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, invisiblewin и 41 госта