Хора колата ми цапа антифриза със сажди и вариантите са 2... Гарнитура или пукнатина. Залагам на второто, защото не е смесило вода и масло.
И сега дилемат ми е дали да я дам на заварка или да намеря друга... Естествено припасване и всичко квото е нужно ще се извърши. И не зная и колко сполучливи да тези заварки.
Може ли да се ползва глава от друг двигател. Да вметна, че моя е ASV не е помпа дюза... Примерно от ALH, AFN, AGR.
Благодаря за вниманието.



ASV - ALH, AFN, AGR съвместимост на главите
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Съвместимост на главите при TDi
Докато не смъкнеш главата не можеш да кажеш къде е проблема но си мисля ,че ще е гарнитура ! От AFN няма да стане но иначе от AGR,ALH,AHF ще станат :)
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 23 окт 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Съвместимост на главите при TDi
И аз се надявам да е гарнитура, но е добре да се подсигуря с информация.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 23 окт 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: ASV - ALH, AFN, AGR съвместимост на главите
А наистина каква е вероятността да е пукната главата? В смисъл кое е по-често срещания проблем? Гарнитура или глава?
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: ASV - ALH, AFN, AGR съвместимост на главите
Не бих казал, че едното е по-често от другото . За разлика от предкамерните им събратя , те по-рядко греят, пукат глави или продухват гарнитура. Често е имало някаква първопричина за проблема , да речем проблем в термостат, дюза/и , пробив или теч в охладителната система или пък макар и рядко - наливане на нек. или неподходящо "гориво" с ниски цетаново число....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho, invisiblewin и 41 госта