Здравейте, от скоро забелязах, че когато изфорсирам студения двигател до към 3к оборота започва да тресе доста стабилно сякаш губи 1 цилиндър, започва да пуши доста на недоизгоряла нафта и гасне. После като опитам да запаля наново стартера върти все едно няма налягане в цилиндрите и след няколко сеунди всичко е ОК .Да сега ще се намерят хора да кажат - така е щом ребриш ДВГ в не оптималната температура на работа - да прави сте не го правя обаче ми направи впечатление скоро съвсем случайно.Така въпроса ми към знаещите е дали при задръстени хидравлични повдигачи на клапаните се повишава налягането на мазилната у-ба до такава степен ,че редуцир клапана на маслената помпа да неможе да сведе налягането до номинални стойости.
Благодаря Ви!
Golf 4 TDI, ASV- тресе,пуши и гасне
- inoxx
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София mk_4 TDI asv
Golf 4 TDI, ASV- тресе,пуши и гасне
Последна промяна от inoxx на Съб 13 юли 2013 10:16, променено общо 1 път.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: TDI тресе,пуши и гасне
А ти какъв дебит от масло мислиш, че минава през повдигачите, че от задръстването им, да се получава този ефект ?
В една тема вече беше обсъждано това, без а се стигне до конкретен отговор за съжаление.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=338149&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0
В една тема вече беше обсъждано това, без а се стигне до конкретен отговор за съжаление.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=338149&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта