Аз нямам оборотомер за да дам по-точни данни, но при мен се получава следното. Като почна да ускорявам (примерно на 2ра) първоначално е тишина, предполагам на около 1700-2000 оборота започва да се чува свистенето от турбината и някъде около 2700-3000 оборота се получава ефекта, че някои ме е треснал отзад в багажника и колата започва да ускорява доста здраво, през това време свистенето става все по силно. След малко идва момента в които вече само ръмжи и зад мен е димна завеса от нафта

Това свистене си го има постоянно (само на ниски обороти го няма). Мисля, че не зависи от маслото. Карал съм с минерално кастрол, с магнетичния кастрол, с валволин (май пак минерално) и винаги го има.
Та въпрос е : трябва ли да се чува турбината ?
И да споделите при вас как е. Beer