Значи колеги имам следния проблем.Когато дигна оборотите(ето снимка на местата,те са оградени с бяло) http://prikachi.com/images.php?images/656/6356656V.jpg и започва да стържи от към турбината.Не съм сигурен дали е точно тя,но е супер дразнещо.Когато мина този сектор,спира стърженето.Интересното е,че АБСОЛЮТНО винаги започва да стърже в тези два сектора и след като ги мина спира.Не се губи мощност.В началото като взех колата го нямаше това стържене.След време се появи.
Колата е с чип,който не съм слагал аз.Малко съм невеж от към коли и не знам дали е с променлива геометрия или дали е надута.
Моля за сериозни коментари и благодаря предварително.
Стържене на метал от към турбината на Б5 1,9 TDI AFN
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Стържене на метал от към турбината на Б5 1,9 TDI AFN
сериозен коментар:отиди на майстор,така никой не може да ти каже от какво е и как да го оправиш,ако е турбото трябва да се сваля и т.н.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Стържене на метал от към турбината на Б5 1,9 TDI AFN
Според мен е от резонанс, който се получава в тръбите след турбото. Може да видиш меката връзка. Аз съм със същия двигател и при мен има един стържещ звук, който се появява само в точно определени обороти, но съм определил, че идва или от меката връзка или от тръбата след нея. При мен звука е като дрънчене и стържене в едно и се появява като задържа оборотите на 950.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Стържене на метал от към турбината на Б5 1,9 TDI AFN
Не мога да повярвам че виждам такава тема.....2 месеца се побърках със абсолютно същия проблем....точно между 2200 и 2400 оборота нещо стържеше яко,и тъкмо се бях засилил да пиша тема за помощ и съвсем случайно вчера жената изкарваше колата и се появи пак , този път без колата да се товари и да е в движение....отворих капака и видях една ламарина там до турбото да вибрира точно в този диапазон на оборотите на двигатела....само я изкривих леко и сега вече не стърже....
Има само че едно голямо НО....това беше на голфа (голф 2 гтд 1.6) а не на пасата
Огледай ламарините покрай турбото ....пък и по надалече ...няма начин да не е също някоя ламаринка ....или този алуминиевия кожух около ауспуха например или ламаримата на филтерната кутия...или ламаринката между турбото и изпускателния колектор нещо да е разхлабена...
От начало мислех че турбото си е тръгнало и задира в корпуса щото звука ми наподобяваше точно все едно перка опира някъде но се оказа вибрация....
Има само че едно голямо НО....това беше на голфа (голф 2 гтд 1.6) а не на пасата
Огледай ламарините покрай турбото ....пък и по надалече ...няма начин да не е също някоя ламаринка ....или този алуминиевия кожух около ауспуха например или ламаримата на филтерната кутия...или ламаринката между турбото и изпускателния колектор нещо да е разхлабена...
От начало мислех че турбото си е тръгнало и задира в корпуса щото звука ми наподобяваше точно все едно перка опира някъде но се оказа вибрация....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта