Днес на път за работа колата ми огасна, просто спря да работи. Опитах се запаля, ама файда... Оставих колата и баща ми я затърпа до един сервиз. Оказа се, че ангренажния ремък е прескочил

Сега идва въпроса как е възможно това? Смених и ролки и ремъци преди по-малко от 2-3 000 километра.
Монтьора намекнал, че можело да бъде проблем с демпферната шайба и тя да е причинила това изместване ако се била "поразбила"?
Някой да има мнение? Чудя се дали този монтьор като е видял баща ми на зор не е почнал да му говори пълни глупости...
П.С.
Колата е Фолксваген Пасат 1.9ТДИ 110к.с АФН 1998г.
Също така ако някой е правил ремонт/смяна на тази въпросна шайба, моля да каже колко му е излязло и какво представлява.
Благодара ви предварително!
