Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Мнениеот tedwv » Сря 17 юли 2013 8:29


Питането ми е следното:
Имали разлика в размера на колерите между тези дето мапа им е на кулера и тези дето нямат мап? Ето какво намерих в нета.Този е с мап сензор и №1J0 145 803F
37677605.jpg

А оригиналния на колата ми е с № 1J0 145 805 D без мап на него
830874001600-50a0b86174508.jpg
.
Дали някой има реална представа дали наистина има разлика в големината, защото много им нямам доверие на тези каталози.И ако има разлика в големината дали ще се усети в охлаждането на въздуха?




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Мнениеот 6669 » Чет 18 юли 2013 1:48


Разлика в големината няма. Абсолютно еднакви са кулерите. Тези който са с МАП на тях се монтират на ATD и АJM(съответно 101 и 116к.с ПД), също така и на ASV 110 коня след 2000 година. На АHF, AGR и ALH - Мап сензора е на пластмасовата тръба преди кулера :c020


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Мнениеот tedwv » Чет 18 юли 2013 7:18


И аз снощи сравних двата типа и установих, че няма разлика в големината. Този с мапа тръбичките на питата са по-тънки от този без мап на него това е.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Мнениеот Vag_activator » Чет 18 юли 2013 9:19


Аз съм със 110к.с ahf и с кулер от ПД,с мап долу на кулера.
И на няколко пъти съм се чудил дали да не изместя кабела на долният сензор който е на кулера.
Та няма проблеми да вземеш и такъв кулер!


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Мнениеот tedwv » Чет 18 юли 2013 10:44


Да то ясно че става просто се надявах да е по-голям,ама ей на не е. :smile


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Мнениеот achodemo » Чет 18 юли 2013 12:05


Важно за по доброто охлаждане на въздуха е кулера да бъде По Дълъг , а не просто по голям . Но в случея с тези два модела , с и без мап на тях ю дори и да има разлика в разметите както е изобразено на схемите , то 10мм горница в дължина са Нищо като полза .

офф. Слагай челен , ако искаш по ефективно охлаждане .


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.

Мнениеот tedwv » Чет 18 юли 2013 22:41


Натам вървят нещата. А колко ще стане сложно ако се пробвам да поставя челен оригинален от голф 5, че за тях съм чувал много добри отзиви. Или по лесния вариант е от универсалните.Но кофти е че вече сложих тръби от 131голф и май с челен колер трябва да сменя тръбите да са в другата посока.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 57 госта