Питането ми е следното:
Имали разлика в размера на колерите между тези дето мапа им е на кулера и тези дето нямат мап? Ето какво намерих в нета.Този е с мап сензор и №1J0 145 803F
А оригиналния на колата ми е с № 1J0 145 805 D без мап на него .
Дали някой има реална представа дали наистина има разлика в големината, защото много им нямам доверие на тези каталози.И ако има разлика в големината дали ще се усети в охлаждането на въздуха?
Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.
Разлика в големината няма. Абсолютно еднакви са кулерите. Тези който са с МАП на тях се монтират на ATD и АJM(съответно 101 и 116к.с ПД), също така и на ASV 110 коня след 2000 година. На АHF, AGR и ALH - Мап сензора е на пластмасовата тръба преди кулера 

- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.
И аз снощи сравних двата типа и установих, че няма разлика в големината. Този с мапа тръбичките на питата са по-тънки от този без мап на него това е.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.
Аз съм със 110к.с ahf и с кулер от ПД,с мап долу на кулера.
И на няколко пъти съм се чудил дали да не изместя кабела на долният сензор който е на кулера.
Та няма проблеми да вземеш и такъв кулер!
И на няколко пъти съм се чудил дали да не изместя кабела на долният сензор който е на кулера.
Та няма проблеми да вземеш и такъв кулер!
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.
Да то ясно че става просто се надявах да е по-голям,ама ей на не е. 

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.
Важно за по доброто охлаждане на въздуха е кулера да бъде По Дълъг , а не просто по голям . Но в случея с тези два модела , с и без мап на тях ю дори и да има разлика в разметите както е изобразено на схемите , то 10мм горница в дължина са Нищо като полза .
офф. Слагай челен , ако искаш по ефективно охлаждане .
офф. Слагай челен , ако искаш по ефективно охлаждане .
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Въпрос за итеркулер на голф 4 1.9 AHF 1998г.
Натам вървят нещата. А колко ще стане сложно ако се пробвам да поставя челен оригинален от голф 5, че за тях съм чувал много добри отзиви. Или по лесния вариант е от универсалните.Но кофти е че вече сложих тръби от 131голф и май с челен колер трябва да сменя тръбите да са в другата посока.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 57 госта