izcrazy написа:Добре,значи дизела не подлежи на тунинг? Така ли да го разбирам
Само с повече аванс на помпата,дюзи,турбо,кулер,генерация,ре мап(пауър бокс) и това е ?
Защо не става да се портва,сгъстява,да се слага вит колектор(макар че е с турбо) и т.н. ?
1) Дизелът подлежи на тунинг
2)"Електронният" дизел е по-лесен за тунинг от "механичният", в случая твоя е ..по-труден .
3) Леко с ..аванса на помпата

поВер бокс на твоята кола не става

, за ГНП-ето - има по-запознати от мен , но общо взето се бара винта за цикловата порция гориво и бууст-пина на помпата , вече за по-сериозни коне - там имам само някое и друго непълно инфо
4) Главата - какво ще "дялаш" по нея

Тя си е дюс кат' тепсия

по-плоска няма как да стане

При предкамерен дизел налягане не се дига с ..шлайф на тиквата , отделно при тунинг не е точно правилната посока - сгъстяване на мотора, често даже се разрежда , но там внимателно, че почват "дребни" проблеми като затруднен старт и "дупка" в ускорението !
5) И аз навремето си мислех, че е "правилно" на AAZ, да се намери начин за преработка на скор. кутия с цел по-дълги предавки и оттам по-голяма макс.скорост... грешно е , разбрах го по трудния начин на един Пасат Б4 , монтирахме скор.кутия от ТДИ (там е лесно , не е като при Г3 AAZ) . Моторът не успяваше на 5-та да тегли прилично

идваше му прекалено дълго пред. число .Решението : скор.кутия да си е оригиналната ,щото мотора се развърта много прилично ( за разлика от ТДИ) и пълни с.. лекота километража

( е..не го напълва чак до края де

)
Вече при екстремен тунинг на AAZ- там не съм наясно за скор.кутия

има си във форума ни колеги ,които са къде по-наясно от мен и със сигурност ще споделят точното решение , но до 100-ина магарета тЮнинг си е напълно излишно барането на скор.кутия
