Здравейте, бях при един майстор да ми почисти турбината. След 2-3 дена видях, че счупил там дето влиза маркучето в "топката" и същото го е затапил. Маркучето е за вакумите които са за ЕГР и клапана на турбото. Искам да попитам може ли така да се кара, каква е ролята на тази "топка".Може ли да се измисли нещо за да се върне маркучето на мястото му? Единственото нещо което колата по-често прави е че биипка внимание и мига (6-7сек.) иконата на ръчната и колата спира да върви! Колата е голф 4 AJM.
Ето снимка.



Проблем с Вакум
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с Вакум
Закачи я на диагностика и отиди "майстора" да ти го оправи с друго здраво!Не си представям да разпробивам частите на колите на хората и да не им покажа!
Ако ти губи вакуум оттам,може да спреш да биипкаш в един прекрасен ден,щото нямаш спирачки!

Ако ти губи вакуум оттам,може да спреш да биипкаш в един прекрасен ден,щото нямаш спирачки!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта