Проблем с Вакум

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Проблем с Вакум

Мнениеот cancro » Чет 01 авг 2013 10:30


Здравейте, бях при един майстор да ми почисти турбината. След 2-3 дена видях, че счупил там дето влиза маркучето в "топката" и същото го е затапил. Маркучето е за вакумите които са за ЕГР и клапана на турбото. Искам да попитам може ли така да се кара, каква е ролята на тази "топка".Може ли да се измисли нещо за да се върне маркучето на мястото му? Единственото нещо което колата по-често прави е че биипка внимание и мига (6-7сек.) иконата на ръчната и колата спира да върви! Колата е голф 4 AJM.
Ето снимка.
Прикачени файлове
Снимка0058.jpg




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с Вакум

Мнениеот nasko1978 » Чет 01 авг 2013 12:23


Закачи я на диагностика и отиди "майстора" да ти го оправи с друго здраво!Не си представям да разпробивам частите на колите на хората и да не им покажа! :screwy
Ако ти губи вакуум оттам,може да спреш да биипкаш в един прекрасен ден,щото нямаш спирачки!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта