Много въпроси нещо взех да задавам а като гледам на по отговорите май всичко живо е на море....
Искам да попитам за подгряването на свещите ...кога подгряват....само когато е студено времето ли или винаги когато колата не е палена скоро....
Днес например колата не беше палена до обяд ,а вън бе 35 градуса и свещите не ми се включиха....нормално ли е...
Ако не е нормално, къде да търся проблема...свещите са читави като ги пробвам на акумулатора....това реле там 219 дето е при компютъра и то цъка като подам контакт....След около 5,6 секунди цъка и нещо откъм двигатела....но като извадя свеща и я опра на корпуса не подгрява.....
Пробах и с крушка вързана единия край на кабела дето идва до свеща а другия на минуса на акумулатора и не светка
Проблема е че колата много трудно пали на последък...понякога трябва да въртя по 6,7 секунди да запали....
По принцип маховика е мноооого зле и ми казаха че от него така не пали.....но сега взе да става много зле работата....дали е само от маховика или има и друг проблем.....



Б5 АФН трудно пали - подгряване на свещи, маховик или...
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Б5 АФН трудно пали - подгряване на свещи, маховик или...
Последна промяна от viktoris на Сря 07 авг 2013 22:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Подгряване на свещите на пасат Б5 АФН
Само на студено работят Проблема с трудното палене НЕ Е от сещите
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Подгряване на свещите на пасат Б5 АФН
Значи да не се учудвам че не подгряват при 35 градуса.....
Когато е по студено времето пали по добре като че ли......
Е може ли от маховик да е толкова зле паленето...
Когато е по студено времето пали по добре като че ли......
Е може ли от маховик да е толкова зле паленето...
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
Подгревните свещи греят, когато температурата на антифриза ти е под 10 градуса. И продължават да греят до 90 секунди до достигане на 20+ на антифриза. Предварителен подгрев има до 5 секунди преди да завъртиш стартера и околна температура под 8 градуса.. и още всякакъв подгрев спира при достигане на 2500 оборота.
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=277564 ------ разгледай като идея :)
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
Има малка вероятност за датчика от горната тема. А има и малка вероятност за "падане" на налягането на горивото. Провери внимателно горивопроводите за напуквания.
Свещите през лятото не работят, включват се от компютъра на мотора, който получава инфо за външната температура от датчик и ако тази температура е над еди-колко си градуса (мисля 9-10) се изключват.
Свещите през лятото не работят, включват се от компютъра на мотора, който получава инфо за външната температура от датчик и ако тази температура е над еди-колко си градуса (мисля 9-10) се изключват.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
От токове и релета нищо не разбирам....колкото и да я гледам тази схема.... и ако е там проблема ще трябва някой който разбира да ми го направи...
И също така съм с чип от Брезел а той мисля че оправя проблема с топлото палене
Но колата си пали много трудно и студена и топла .....топла малко по добре.....май е най зле след дълго каране и малко престой след това....или поне така ми се случи миналата седмица ходих до Пловдив.....и там след малко престой...направо се уплаших .....бая въртене падна докато запали
И когато времето е по студено като цяло пали по добре...
Днес си мислех да огледам обстойно горивото....филтър, тръбички...и евентуално да се види и помпата нещо....един колега казва че има някакви пружинки в нея дето може да са проблема...
Забравих да кажа може би най важното ...че този проблем се влошава от доста време на сам....и вече не си спомням от кога започна щото не беше нещо фрапиращо от началото....
Сменях дюзи с по големи,след това ремап...после сменях филтърчето на излишното гориво дето е на филтъра отгоре,но не помня защо де...
А за маховика какво ви е мнението....не може ли той да е причината....както ми казват....
Направих няколко клипчета ,ама как да ги кача ....
И също така съм с чип от Брезел а той мисля че оправя проблема с топлото палене
Но колата си пали много трудно и студена и топла .....топла малко по добре.....май е най зле след дълго каране и малко престой след това....или поне така ми се случи миналата седмица ходих до Пловдив.....и там след малко престой...направо се уплаших .....бая въртене падна докато запали
И когато времето е по студено като цяло пали по добре...
Днес си мислех да огледам обстойно горивото....филтър, тръбички...и евентуално да се види и помпата нещо....един колега казва че има някакви пружинки в нея дето може да са проблема...
Забравих да кажа може би най важното ...че този проблем се влошава от доста време на сам....и вече не си спомням от кога започна щото не беше нещо фрапиращо от началото....
Сменях дюзи с по големи,след това ремап...после сменях филтърчето на излишното гориво дето е на филтъра отгоре,но не помня защо де...
А за маховика какво ви е мнението....не може ли той да е причината....както ми казват....
Направих няколко клипчета ,ама как да ги кача ....
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
Колега, а дали не смуче въздух някъде по пътя на нафтата? При мен така за 2 дни Юни месец спря да пали. Първо палеше на 2-рото завъртане, когато беше студена. Викам си, като имам време ще я погледна. Но до вечерта започна да пали трудно и докато е топла. На следващия ден вечерта палеше адски трудно когато е топла, и на сутринта спря да пали.
Но аз виждах през прозрачния маркуч, че има много въздух при нафтата и ми стана ясно. Забодох маркуча, който отива към помпата директно в една бутилка нафта и си запали. Смених няколко горивни маркуча и филтъра, и се оправи.
Та, в целия ред на мисли, погледнете дали достига хубаво нафта, защото точно така ми се чува. Аха да запали и продължава да върти.
Но аз виждах през прозрачния маркуч, че има много въздух при нафтата и ми стана ясно. Забодох маркуча, който отива към помпата директно в една бутилка нафта и си запали. Смених няколко горивни маркуча и филтъра, и се оправи.
Та, в целия ред на мисли, погледнете дали достига хубаво нафта, защото точно така ми се чува. Аха да запали и продължава да върти.

- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
И на мен ми прилича на недостиг на нафта
.Откачи двата маркуча от ГНП-ето и ги топни в бутилка с чиста нафта . Пробвай пак.Пали ли леко ( след като преди това си напълни добре помпата де,щото отначало няма да е по-различно) . Ако няма промяна, си виж как е стоп-клапана на помпата , ако трябва го развий ,провери как е захранването му, дали си цъка добре, дали дръпва буталцето
Ако не се оправя , да видиш колегата http://www.vwclub.bg/forum/search.php?author_id=104306&sr=posts .Щото може да са доста проблемите , като да речем центровка , неправилно регулиране на милиграмите , както и проблем в самото ГНП.

Ако не се оправя , да видиш колегата http://www.vwclub.bg/forum/search.php?author_id=104306&sr=posts .Щото може да са доста проблемите , като да речем центровка , неправилно регулиране на милиграмите , както и проблем в самото ГНП.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
Като гледам клипа почти на 100% не й достига нафта. Както каза samo_pechka топни двата маркуча дето тръгват от помпата в едно шише, запали я (може пак да запали трудно първия път) остави я да поработи 2-3 мин. после я запали след половин час (без да махаш маркучите от шишето, да си стоят там) и ако запали безпроблемно - пиши тука, ще ти кажем :)
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
Благодаря колеги за напътствията...
Днес нямах много време...закачихме я на ваг ком ...не че има какво да се види там много за това де...но гледам че помпата е на голямо закъснение.
Дори не се появява на тази диаграма със зелената и червената линия,някъде на долу е.....нали трябва да опира на зелената...не знам дали от това може да е .
Също така стойностите на дюзите са около 0,25 0,45 и 0,95, не разбрах защо показва само на 3....
Колегата каза че там някакви аванси са към 45 %,а трябва да са до 20% ....ако си спомням добре....
Милиграмите са 4,2 ,клапанчето си цъка като подавам контакт,белезите на ремъка са си добре....
Утре ще пробвам първо да я бутна леко,1,2 мм на към двигареля без ваг ком че нямам под ръка да видя ще има ли подобрение....
Ако не ще пробвам това да сложа муркучите в шише с нафта....ако и тогава няма резултат ще видя кой може да ми погледне помпата...
Днес нямах много време...закачихме я на ваг ком ...не че има какво да се види там много за това де...но гледам че помпата е на голямо закъснение.
Дори не се появява на тази диаграма със зелената и червената линия,някъде на долу е.....нали трябва да опира на зелената...не знам дали от това може да е .
Също така стойностите на дюзите са около 0,25 0,45 и 0,95, не разбрах защо показва само на 3....
Колегата каза че там някакви аванси са към 45 %,а трябва да са до 20% ....ако си спомням добре....
Милиграмите са 4,2 ,клапанчето си цъка като подавам контакт,белезите на ремъка са си добре....
Утре ще пробвам първо да я бутна леко,1,2 мм на към двигареля без ваг ком че нямам под ръка да видя ще има ли подобрение....
Ако не ще пробвам това да сложа муркучите в шише с нафта....ако и тогава няма резултат ще видя кой може да ми погледне помпата...
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
На закъснение ти е помпата. Бутни я на тайминг 65-70 и всичко ще си дойде на мястото...
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
Май точно това се оказа ,помпата.....
Бутнах я докрай към двигатела ,а това беше с около 2 мм от предишното и състояние и запали от раз....Ваг ком нямах под ръка,ще я видя като остане време тия дни къде е сега и да видя тоя тайминг колко е.....И да покарам да видя ще пали ли добре
Бутнах я докрай към двигатела ,а това беше с около 2 мм от предишното и състояние и запали от раз....Ваг ком нямах под ръка,ще я видя като остане време тия дни къде е сега и да видя тоя тайминг колко е.....И да покарам да видя ще пали ли добре
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Трудно пали,подгряване на свещи ,маховик или... Б5 АФН
А сега де...Когато пали ,пали много лесно,но в Петък вечер карах около 5 часа без прекъсване..и в Събота сутринта когато тръгнах да я паля, запали за части от секундата и веднага угасна......и след това съм въртял поне 10 секунди докато запали.....От тогава пак няма проблеми....Аман от тия катраници....Кат се прибера довечера след дълго каране ще видим дали пак ще го направи....явно има нещо и по горивните пътища
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта