голф 4 1.9 90 коня съвет за смяна на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vaneca
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas

голф 4 1.9 90 коня съвет за смяна на турбо

Мнениеот vaneca » Нед 18 авг 2013 21:19


Здравейте колеги имам голф 4 1.9 90 коня мотора. Въпроса ми е следния тъй като турбото ми хвърля масло и сги скоро ше се сменя искам да попитам мога ли да сложа турбо от 110 коня с променлива геометрия и дали ше има ефект от тази турбина и да кажа че голфа е с чип и като му сложа турбо с променлияа няма ли да повървява повече.

Благодаря предварително за информацията!!!




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот IvailoOo » Нед 18 авг 2013 21:40


Какъв е кода на мотора ?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот blade84 » Нед 18 авг 2013 21:43


Коментирано е вече, с по голяма турбо и без ремап само ще направиш по голям турбо лага.


vaneca
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот vaneca » Нед 18 авг 2013 21:57


IvailoOo написа:Какъв е кода на мотора ?

колега няма идея за кода на мотора голфа е произведен края на 2001 год.


vaneca
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот vaneca » Нед 18 авг 2013 21:59


blade84 написа:Коментирано е вече, с по голяма турбо и без ремап само ще направиш по голям турбо лага.

да колега четох че нямало файда само от турбо икса се софтуер на 110 коня. но аз като имам чип няма ли да стане и какво е това ремап??


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот mccoy » Нед 18 авг 2013 22:07


vaneca написа:...... какво е това ремап??

почти същото като чип :biggrin


vaneca
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот vaneca » Нед 18 авг 2013 22:10


mccoy написа:
vaneca написа:...... какво е това ремап??

почти същото като чип :biggrin

ми добре в такъв случай чипа няма ли да свърши същата работа?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот IvailoOo » Нед 18 авг 2013 22:17


Хватката е следната...Ако кода на мотора е AGR,работата няма да стане току-така с едно турбо,ако пък е ALH,то турбото е същото като на 110 коня. Разликата е в това,че AGR е с турбо без променлива геометрия и управлението му е различно,както ЕКУ и куп др. работи.

А относно разликата между чип и ремап е в това,че самият чип е носител на информацията (софтуера на колата) и при по-старите коли се сменя именно той,докато при по-новите ЕКУ-то може да се флашне през ОБД2 буксата за 10 мин. без да се разпояват и запояват чипове.

А относно лага от преминаването от малко към по-голямо турбо....това е доста относително. Примерно от 1749v минеш на 1749VA или VB,лаг може и да не усетиш(не че няма..просто е минимален)


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот mccoy » Нед 18 авг 2013 22:21


vaneca написа:ми добре в такъв случай чипа няма ли да свърши същата работа?

ремап - промяна на горивната карта
трябва да се накара компютъра да управлява турбината както при мотора със 110кс
чипа също е ремап но направен за твоята турбина
а и нещо трябва да управлява променливата геометрия


vaneca
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот vaneca » Нед 18 авг 2013 22:32


mccoy написа:
vaneca написа:ми добре в такъв случай чипа няма ли да свърши същата работа?

ремап - промяна на горивната карта
трябва да се накара компютъра да управлява турбината както при мотора със 110кс
чипа също е ремап но направен за твоята турбина
а и нещо трябва да управлява променливата геометрия

ми нали геометрията се управлява от вакуумен клапан неможе ли да сложа и него и да си пренастроя чипа тъй като той е поставен с обд кабел не са запоявани и разпоявани чипове.


vaneca
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот vaneca » Нед 18 авг 2013 22:33


IvailoOo написа:Хватката е следната...Ако кода на мотора е AGR,работата няма да стане току-така с едно турбо,ако пък е ALH,то турбото е същото като на 110 коня. Разликата е в това,че AGR е с турбо без променлива геометрия и управлението му е различно,както ЕКУ и куп др. работи.

А относно разликата между чип и ремап е в това,че самият чип е носител на информацията (софтуера на колата) и при по-старите коли се сменя именно той,докато при по-новите ЕКУ-то може да се флашне през ОБД2 буксата за 10 мин. без да се разпояват и запояват чипове.

А относно лага от преминаването от малко към по-голямо турбо....това е доста относително. Примерно от 1749v минеш на 1749VA или VB,лаг може и да не усетиш(не че няма..просто е минимален)

колега турбото е без променлива геометрия и чипа е качен не са запоявани или разпоявани чипове. така и неможах да рзбера ще стане ли това което мисля или няма смисъл да слагам такова турбо


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 1.9 90 коня съвет за смяна на турбо

Мнениеот bobitur » Пон 19 авг 2013 21:45


Кое ще командва променливата геометрия?
Трябва май и еку-то да смениш, но нека знаещите и можещите да те насочат.
Поздрави.


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: съвет за смяна на турбо

Мнениеот mccoy » Пон 19 авг 2013 22:32


vaneca написа:ми нали геометрията се управлява от вакуумен клапан неможе ли да сложа и него и да си пренастроя чипа тъй като той е поставен с обд кабел не са запоявани и разпоявани чипове.

а вакумния клапан е с електрическо управление и нещо трябва да го командва
Ако ваобще стане с твоето ЕКУ (по-вероятно не) трябва да се направи точно това - да се пренасрои "чипа" независимо по кой начин , със запояване или през ОБД



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта