Здравейте колеги имам голф 4 1.9 90 коня мотора. Въпроса ми е следния тъй като турбото ми хвърля масло и сги скоро ше се сменя искам да попитам мога ли да сложа турбо от 110 коня с променлива геометрия и дали ше има ефект от тази турбина и да кажа че голфа е с чип и като му сложа турбо с променлияа няма ли да повървява повече.
Благодаря предварително за информацията!!!



голф 4 1.9 90 коня съвет за смяна на турбо
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: съвет за смяна на турбо
Какъв е кода на мотора ?
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: съвет за смяна на турбо
Коментирано е вече, с по голяма турбо и без ремап само ще направиш по голям турбо лага.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
Re: съвет за смяна на турбо
IvailoOo написа:Какъв е кода на мотора ?
колега няма идея за кода на мотора голфа е произведен края на 2001 год.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
Re: съвет за смяна на турбо
blade84 написа:Коментирано е вече, с по голяма турбо и без ремап само ще направиш по голям турбо лага.
да колега четох че нямало файда само от турбо икса се софтуер на 110 коня. но аз като имам чип няма ли да стане и какво е това ремап??
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: съвет за смяна на турбо
vaneca написа:...... какво е това ремап??
почти същото като чип

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
Re: съвет за смяна на турбо
mccoy написа:vaneca написа:...... какво е това ремап??
почти същото като чип
ми добре в такъв случай чипа няма ли да свърши същата работа?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: съвет за смяна на турбо
Хватката е следната...Ако кода на мотора е AGR,работата няма да стане току-така с едно турбо,ако пък е ALH,то турбото е същото като на 110 коня. Разликата е в това,че AGR е с турбо без променлива геометрия и управлението му е различно,както ЕКУ и куп др. работи.
А относно разликата между чип и ремап е в това,че самият чип е носител на информацията (софтуера на колата) и при по-старите коли се сменя именно той,докато при по-новите ЕКУ-то може да се флашне през ОБД2 буксата за 10 мин. без да се разпояват и запояват чипове.
А относно лага от преминаването от малко към по-голямо турбо....това е доста относително. Примерно от 1749v минеш на 1749VA или VB,лаг може и да не усетиш(не че няма..просто е минимален)
А относно разликата между чип и ремап е в това,че самият чип е носител на информацията (софтуера на колата) и при по-старите коли се сменя именно той,докато при по-новите ЕКУ-то може да се флашне през ОБД2 буксата за 10 мин. без да се разпояват и запояват чипове.
А относно лага от преминаването от малко към по-голямо турбо....това е доста относително. Примерно от 1749v минеш на 1749VA или VB,лаг може и да не усетиш(не че няма..просто е минимален)
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: съвет за смяна на турбо
vaneca написа:ми добре в такъв случай чипа няма ли да свърши същата работа?
ремап - промяна на горивната карта
трябва да се накара компютъра да управлява турбината както при мотора със 110кс
чипа също е ремап но направен за твоята турбина
а и нещо трябва да управлява променливата геометрия
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
Re: съвет за смяна на турбо
mccoy написа:vaneca написа:ми добре в такъв случай чипа няма ли да свърши същата работа?
ремап - промяна на горивната карта
трябва да се накара компютъра да управлява турбината както при мотора със 110кс
чипа също е ремап но направен за твоята турбина
а и нещо трябва да управлява променливата геометрия
ми нали геометрията се управлява от вакуумен клапан неможе ли да сложа и него и да си пренастроя чипа тъй като той е поставен с обд кабел не са запоявани и разпоявани чипове.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
Re: съвет за смяна на турбо
IvailoOo написа:Хватката е следната...Ако кода на мотора е AGR,работата няма да стане току-така с едно турбо,ако пък е ALH,то турбото е същото като на 110 коня. Разликата е в това,че AGR е с турбо без променлива геометрия и управлението му е различно,както ЕКУ и куп др. работи.
А относно разликата между чип и ремап е в това,че самият чип е носител на информацията (софтуера на колата) и при по-старите коли се сменя именно той,докато при по-новите ЕКУ-то може да се флашне през ОБД2 буксата за 10 мин. без да се разпояват и запояват чипове.
А относно лага от преминаването от малко към по-голямо турбо....това е доста относително. Примерно от 1749v минеш на 1749VA или VB,лаг може и да не усетиш(не че няма..просто е минимален)
колега турбото е без променлива геометрия и чипа е качен не са запоявани или разпоявани чипове. така и неможах да рзбера ще стане ли това което мисля или няма смисъл да слагам такова турбо
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1.9 90 коня съвет за смяна на турбо
Кое ще командва променливата геометрия?
Трябва май и еку-то да смениш, но нека знаещите и можещите да те насочат.
Поздрави.
Трябва май и еку-то да смениш, но нека знаещите и можещите да те насочат.
Поздрави.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: съвет за смяна на турбо
vaneca написа:ми нали геометрията се управлява от вакуумен клапан неможе ли да сложа и него и да си пренастроя чипа тъй като той е поставен с обд кабел не са запоявани и разпоявани чипове.
а вакумния клапан е с електрическо управление и нещо трябва да го командва
Ако ваобще стане с твоето ЕКУ (по-вероятно не) трябва да се направи точно това - да се пренасрои "чипа" независимо по кой начин , със запояване или през ОБД
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта