Проблем с паленето 1.6гтд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
шокалан
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с паленето 1.6гтд

Мнениеот шокалан » Пет 25 фев 2005 17:32


Значи от два три дни имам следният проблем като оставя колата за повече от 2 часа и после пали много трудно в смисъл че въртя по 5-6 пъти за да запали двигателят е след основен ремонт и е перфектен подгряващите свещи работят,затова разкачих маркучите от горивния филтър и помпата там нямаше нафта значи проблема е някаде там че не задържа нафтата или нещо такова незнам ПОМАГАИТЕ :banghead:




Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Пет 25 фев 2005 17:42


Ако имаш проблем с горивопровода - тогава няма значение дали я палиш топла или студена. Ако ти е проблемно паленето само студена - виж пак свещите. Всъщност нещо правил ли си по мотора преди да се появи този проблем - в смисъл сменяш горивен филтър, не затягаш добре някое маркуче и започва да смуче въздух ? :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 25 фев 2005 17:42


Чистил ли си сондата в резервоара. Малко е верояно да е там проблема, ама при мене за 1 път като го отворих изкарах една тиня от там. Горивен филтър кога си сменял.
Това че няма нафта ме кара да си мисля че влиза въздух от някъде, но не си казал да имаш теочве някъде.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пет 25 фев 2005 17:55


Спукан мъркуч, или нестегната скоба.
Реално обевъздушаваш всеки път.


Потребителски аватар
шокалан
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот шокалан » Пет 25 фев 2005 19:19


ами сменях маркучетата които са на дюзите можеби е там проблема утре ще проверя и ще кажа. Мерси


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пет 25 фев 2005 22:17


Според мен е по-скоро маркуча от филтъра до помпата.


Потребителски аватар
шокалан
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот шокалан » Пет 25 фев 2005 22:21


Да има логика.Ама тои си е добре стегнат.


Потребителски аватар
шокалан
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот шокалан » Съб 26 фев 2005 13:50


Реших проблема едно от маркучетата на дюзите беше дефектно и смучеше въздух :D


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 26 фев 2005 23:17


Нафтата не стига ли до дюзите по метални тръбички??


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 26 фев 2005 23:22


Обратната нафта е през гумени.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 26 фев 2005 23:35


Възможно ли е изобщо да "засмуква" от обратните. Ако не са пробити излиза, че може да засмуче нафта, което ми се вижда нелогично. Аз си представях еднопосочно движение на горивото през дюзата...


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 26 фев 2005 23:52


Нямам представа, но явно става.


Потребителски аватар
шокалан
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот шокалан » Нед 27 фев 2005 9:44


На мен изобщо не ми се вярваше че проблема ще е от този маркуч обаче като го смених се оправи.Първият път когато не запали нямаше течове от никаде беще сухо обаче явно тогава само е засмукало въздух после като съм я запалил е започнало да тече ама ТЕЧЕ отидох до метро и обратно (около 5-6км) и като се върнах от резервоара липсваха около 5-6 литра нафта грубо казано.Бях оставил диря след себе си Mad Първоначално като видях как тече помислих че е антифриз.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 56 госта