Колеги проблема е следния от казанчето за антифриза от отдушника ми излиза антифриза,сутрин ми светва лампата за ниско ниво кото развия капачката изсъсква и нивото се вдига малко,
В движение си изтича под самото казанче всичко е в антифриз,можели даме насочите какво да правя



Голф 4 тди 110 коня Изхвърляси антифриза
Голф 4 тди 110 коня Изхвърляси антифриза
Последна промяна от ilko84 на Чет 08 авг 2013 17:26, променено общо 1 път.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Теч на антифриз
Смени си капачката, ама най-добре вземи за проба от друга кола, която няма проблем. Ако купиш нова, не е гаранция, че ще е добра, може да попаднеш на менте! Смени с някой колега капачките и виж дали ще имаш проблем, ако проблема изчезне, си намери читава капачка, най-добре от морга с уговорката да ти я сменят ако и тя е гадна .. Просто новите в по-голямата си част са пълни боклуци. Аз смених 4 докато уцеля добра капачка, която да не ми прави твоя проблем!
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Теч на антифриз
Май надува системата . Проблемът вероятно е : или гарнитура , или глава- пукната ( по-малко вероятно е , но и това не е за изключване).За какъв дизел става въпрос ?
Ако има проблем с капачката на разш.съд - има сходни проблеми с надув в системата , но там за да си на 100% сигурен, си търсиш здрава оригинална капачка
или заемаш за момент от приятел, за пробата.
Опа... колегата Андон ме е изпреварил
Ако има проблем с капачката на разш.съд - има сходни проблеми с надув в системата , но там за да си на 100% сигурен, си търсиш здрава оригинална капачка

Опа... колегата Андон ме е изпреварил

- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Теч на антифриз
@samo_pechka както винаги - изчепателен! Аз не исках да плаша колегата веднага с пренадуване причинено от кофти гарнитура, затова му казах първо да погледне дали е от капачката, щото и аз го ядох тоя ...
Та, по-добре и по-евтино е да излезе капачката 


- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Теч на антифриз
Илко, пипни и маркучите на антифриза по-дебелите, които са. По тях ще разбереш. Ако е от гарнитурата - ще са корави.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 19 дек 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 тди 110 коня Изхвърляси антифриза
стига веднага гарнитура спукана глава и все подобни такива.Колега имах същия проблем преди месец и вече 2300км го нямам.И на мене всички ми казваха гарнитурата ти е заминала или ти е спукана главата и бях на косъм да си хвърля парите за безмислени ремонти.Аз смених точно 4 бр капачки от тези евтините боклуци,и ти препоръчвам да не си даваш парите за глупости.Както колегите по горе са те посъветвали вземи една оригинална капачка от някой колега сложи я за проба за ден два и виж резултата,ако спре да ти хвърля водата отиваш в порше и си взимаш една капачка за 30лв и приключваш с драмите.Другото което можеш да направиш за собствено успокоение е да си платиш 15лв и да ти замерят системата за изгорели газове.Ако резултата е отрицателен бягай за капачка и си карай.Успех от мен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта