фолксваген шаран помпа дюза сервизен режим при 120 пост.скор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
agent__1
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 28 дек 2012 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

фолксваген шаран помпа дюза сервизен режим при 120 пост.скор

Мнениеот agent__1 » Сря 21 авг 2013 19:08


Може ли да се изолира ЕГР клапана на Фолксваген Шаран 1,9 помпа дюза. Имах проблем на пътя при движение с постоянна скорост около 120 км. колата изведнъж влиза в сервизен режим гася , паля и се оправя и така след 50 км пак същото та зор до като се прибера. При диагностиката показа грешка на турбото , при прегледа му се оказа че е перфектно и всичко около него. А преди да тръгна изолирах ЕГР не аз а майстори, да ли се получава от него.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: фолксваген шаран помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Сря 21 авг 2013 22:37


Губи се вакуума според мен ... прегледай си маркучетата - всичките ! А за ЕГР клапана , ако му е спукана мембраната ,доп. се губи оттам вакуум.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, vaneca и 27 госта