Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот pavlos » Чет 22 авг 2013 22:48


Здравейте ,накратко при смяна на дюзите се установи ,че нитовете в двата края на кобиличния вал са почти избити и се държат на косъм .Отварям тази тема защото мисля че ще бъде полезна за всички собственици на 2.0 тди и мисля че и на 1.9тди мотори ,особено след като в сервиза ми казаха , че се случва при всяка пета кола !Моля ,ако някой има инфо къде може да се направи ремонта да сподели .




Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот Symptom » Пет 23 авг 2013 13:42


Колега,драсни кой код на мотора и ако може снимки.Тя темата безспорно е полезна .


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот Aimbotfan » Пет 23 авг 2013 16:12


И аз искам да видя, какво е това чудо с нитовете.
Иначе на колегата, пуснал темата, кода на двигателя е BKP, видно е от профила му ;)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот Symptom » Пет 23 авг 2013 18:39


Извинявам се, не съм погледнал точно там.. :) :beer Но пък е интересно какво се скапва.


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот pavlos » Пет 23 авг 2013 23:38


Снимки за съжаление не направих ,а мотора в момента е сглобен и колата е в движение (нитовете са все още на мястото си ,но единия може да падне по всяко време ).Кобиличния вал или ос накратко е куха тръба на която са монтирани кобилиците и в двата си края е затапена с нитове .Проблема мисля че го има и при 1.9 тди мотора


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот pavlos » Пет 30 авг 2013 21:42


Какво става колеги ,никои ли не знае нищо по въпроса ? Очаквах поне един двама колеги от форума които се занимават с ремонт на коли да са се сблъсквали с проблема ,или са като моя познат които видял,че паднало нитчето но не знаел от къде е дошло ? :confused


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот vasko__2 » Пон 02 сеп 2013 23:10


Не са нитове, а тапи.Случва се да изпаднат, няма да си първия и последния. Слагаш ги обратно.Причукваш, лепиш с локтайт, както намериш за добре.


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот pavlos » Пет 06 сеп 2013 14:44


vasko__2 написа:Не са нитове, а тапи.Случва се да изпаднат, няма да си първия и последния. Слагаш ги обратно.Причукваш, лепиш с локтайт, както намериш за добре.

Колега ,това шега ли е или наистина си го пробвал на твоя автомобил ?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот bobocamaro » Пет 06 сеп 2013 15:39


Тапите запушват техн. отвори, за да маже маслото кобилиците, а не да се излива през тях.
Прави се точно както го е описал колегата, ма ти продължавай да му се чудиш.


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Проблем с кобиличен вал на пасат B6 2.0 tdi

Мнениеот pavlos » Пет 06 сеп 2013 21:53


bobocamaro написа:Тапите запушват техн. отвори, за да маже маслото кобилиците, а не да се излива през тях.
Прави се точно както го е описал колегата, ма ти продължавай да му се чудиш.

Да колега така е ,благодаря за инфото ,но ако беше толкова фасулско -причукваш или лепиш ,нямаше да има хора които купуват други валове нови или втора употреба само поради паднали тапи . Но все пак какъв е този локтаит ,които ще залепи тези нитове и ще издържи на тези условия ? Иначе говорих и с един стругар които каза че може да направи нови тапи които да постави там ,но тъи като моите са си все още на мястото се двоумя и очаквам и мнения на други които са имали този проблем .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, vaneca и 31 госта