Здравейте. Моля за малко помощ. Историята е следната преди два дена хвърлях ток с моя голф на едно атв. Докато видя пича беше запалил и хвърлил кабелите на земята съответно беше окъсил акумолатора на голфа. На първо четене нямаше проблеми. Вчера таблото умря тотално взех същото мото метър сложихме го но и то запуши. На диагностика дава проблем в датчиците: ниво гориво`температура вода`ниво антифриз`ниво теч.чистачки`налягане масло`. Преполага се че някъде има окъсяване защото на пин номер 7 от синята букса на таблото който по схема се води маса има 12v.Пак по схема тази "маса" минава през всички тези датчици и копчето за борд компютъра. при изваждане на всички датчици продължава да има 12в. на буксата.
Синя букса
1 Клема 15 Плюс
2 Мигач- десен
3 Скоростомер Изход
4 използване на теглича
5 лампа за резерва на горивото
6 Airbag
7 Маса
8 датчик за температурата на охладителната течност
9 Маса
10 Налягане на маслото
11 Сигнал за оборотомера
12 Лампа за динамото
13 лампа за подгрева
14 Заден фар за мъгла
15 свободен
16 Сигнал за отворен багажник
17 Дълги светлини
18 Мигач- ляв
19 ABS
20 Осветление
21 Сигнал за отворена шофьорска врата
22 Ниво на охладителната течност
23 Клема 30 Плюс
24 Маса
25 K-Проводник (за диагностика)
26 Светлина за паркиране- дясна
27 Светлина за паркиране- лява
28 Скорост Вход
29 Спирачна система
30 S Контакт
31 Колани - Гонг
32 Предупредителна лампа за изходящите газ



Golf 4 (116 PD) - Проблем с таблото
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта