Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла нафта

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
milenski75
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла нафта

Мнениеот milenski75 » Вто 17 сеп 2013 22:38


Здравейте колеги,преди няколко дена си купих въпросния пасат,но имам проблем с трудно палене,лютив мирис на неизгоряла нафта и завишен разход на празен ход м/у 0,8-0,9 на час без включени консуматори,а с климатроник се качва на1,2-1,3. Моля за съвети:)

Последна промяна от Vlad777 на Съб 21 сеп 2013 14:05, променено общо 1 път.
Причина: Корекция на заглавието




Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131

Мнениеот Volkswangel » Сря 18 сеп 2013 11:00


Ами колега, затрудненото стартиране може и да е от изгорели подгревни свещи, а що се отнася до разхода на празен ход, то и на моя AFN е толкова :rolleyes


milenski75
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131

Мнениеот milenski75 » Сря 18 сеп 2013 11:20


Колега до колкото съм чел,при тези температури мисля,че подгревните свещи не играят роля,може и да греша.
А,колкото до разхода на място на помпа дюза мисля,че трябва да е около 0,6 и натоварен 1,1-1,2.
И за това пуснах темата:)


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131

Мнениеот tedwv » Сря 18 сеп 2013 11:51


На един приятел пасата правеше същото- е без трудното палене, но имаше и лека вибрация на празен ход милиграмите му бяха 0.8-0.9. Синхронизацията на вала му беше 0-градуса.А и изпушваше на бяло като пали и докато загрее леко припушва, пак бяло. Ето какво направи той регулира 2 от дюзите, въпреки, че те си бяха добре, нямаше подобрение после знам че нещо са пипали центровката и след това милиграмите на празен ход му станали 0.6-0.7,това говорим по показания на борд компютъра,Но изпушването си остана вибрацията била изчезнала.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131

Мнениеот IRRITATING » Сря 18 сеп 2013 16:41


Най добре ходи да ти направят диагностика ако не ти се четат глупости :deal


milenski75
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131

Мнениеот milenski75 » Сря 18 сеп 2013 16:56


Моята не пуши въобще.Благодаря
Да ще ходя на диагностика,другия ми проблем е,че не знам къде в Бургас има читав сервиз.


milenski75
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот milenski75 » Съб 21 сеп 2013 17:22


резултата от диагностиката:Дюзи
показания:
1 1,40
2 1,70
3- 0,90
4 -2,16


h.dim
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: хасково

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот h.dim » Съб 21 сеп 2013 17:37


братко , моя след смяна на разпределителен вал и уплътнения на дюзите така започна да пали понякога едно такова аха аха да превърти и вдигна разхода на място - на загрял мотор е 1.0 без консуматори, ако разбереш нещо ,моля сподели . ще ходя аз при тея специалисти да ми кажат ,че всичко си е наред ама аз си мисля ,че ще трябва компетентна намеса.


Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот tedwv » Съб 21 сеп 2013 18:19


milenski75 написа:резултата от диагностиката:Дюзи
показания:
1 1,40
2 1,70
3- 0,90
4 -2,16

Според мен не е много добро положението.С доста се разминават.


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот cancro » Съб 21 сеп 2013 18:29


milenski75 написа:резултата от диагностиката:Дюзи
показания:
1 1,40
2 1,70
3- 0,90
4 -2,16

Четвъртата дюза е извън норма.Но и 1та и 2та не са мн добри показателите.Има ремонтен комплект, който се състой от гумички (О пръстени) смени ги, ако не са сменяни.Би трябвало да се оправи!


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот IRRITATING » Съб 21 сеп 2013 21:30


От гумичките викаш дюзите ще оздравеят :rolleyes

Последна промяна от IRRITATING на Пет 27 сеп 2013 17:37, променено общо 1 път.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот phantom_ » Нед 22 сеп 2013 8:50


Отиди при някой доказан майстор,според мен провери първо тандем помпа или о-пръстените на дюзите,виж дали помпата не тече и трябва да и се премери налегането на горивото дали го държи когато я оставиш за по дълго..
Помпата в резервоара чува ли се да работи??За подгревните свещи това време няма да работят със сигурност под 8гр.маи се включваха..


milenski75
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот milenski75 » Пет 27 сеп 2013 17:22


Здравейте колеги,има развитие по моя въпрос.След посещение при Ifidik във Варна,стана ясно,че дюзите са за смяна
Центровката на мотора беше +7гр,след центровка направена на 0 колата започна да върви доста повече.

Днес сменихме дюзите и комплект О пръстени-регулирахме ги на 180 градуса
показанията на борда паднаха веднага от 1,4 на 0,7.Взе да пали перфектно,не сме я закачали на ваг-комп да видим стойностите на дюзите,утре


след процедурата:
синхронизацията е от 0-0,6 варира.
количеството на впръсканото гориво е 5,8
дюзи:
1-0,50
2 0,30
3 0,6
4-0,50


h.dim
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: хасково

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот h.dim » Пет 27 сеп 2013 17:36


радвам се че всичко е наред, но би ли споделил колко излизат дюзите втора ръка предполагам.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф

Мнениеот IRRITATING » Пет 27 сеп 2013 17:38


По стотина лева са



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 38 госта