


Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла нафта
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла нафта
Здравейте колеги,преди няколко дена си купих въпросния пасат,но имам проблем с трудно палене,лютив мирис на неизгоряла нафта и завишен разход на празен ход м/у 0,8-0,9 на час без включени консуматори,а с климатроник се качва на1,2-1,3. Моля за съвети:)
Последна промяна от Vlad777 на Съб 21 сеп 2013 14:05, променено общо 1 път.
Причина: Корекция на заглавието
Причина: Корекция на заглавието
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131
Ами колега, затрудненото стартиране може и да е от изгорели подгревни свещи, а що се отнася до разхода на празен ход, то и на моя AFN е толкова 

-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131
Колега до колкото съм чел,при тези температури мисля,че подгревните свещи не играят роля,може и да греша.
А,колкото до разхода на място на помпа дюза мисля,че трябва да е около 0,6 и натоварен 1,1-1,2.
И за това пуснах темата:)
А,колкото до разхода на място на помпа дюза мисля,че трябва да е около 0,6 и натоварен 1,1-1,2.
И за това пуснах темата:)
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131
На един приятел пасата правеше същото- е без трудното палене, но имаше и лека вибрация на празен ход милиграмите му бяха 0.8-0.9. Синхронизацията на вала му беше 0-градуса.А и изпушваше на бяло като пали и докато загрее леко припушва, пак бяло. Ето какво направи той регулира 2 от дюзите, въпреки, че те си бяха добре, нямаше подобрение после знам че нещо са пипали центровката и след това милиграмите на празен ход му станали 0.6-0.7,това говорим по показания на борд компютъра,Но изпушването си остана вибрацията била изчезнала.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131
Най добре ходи да ти направят диагностика ако не ти се четат глупости 

-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем с Пасат Б5.5 1,9 тди 131
Моята не пуши въобще.Благодаря
Да ще ходя на диагностика,другия ми проблем е,че не знам къде в Бургас има читав сервиз.
Да ще ходя на диагностика,другия ми проблем е,че не знам къде в Бургас има читав сервиз.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
резултата от диагностиката:Дюзи
показания:
1 1,40
2 1,70
3- 0,90
4 -2,16
показания:
1 1,40
2 1,70
3- 0,90
4 -2,16
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
братко , моя след смяна на разпределителен вал и уплътнения на дюзите така започна да пали понякога едно такова аха аха да превърти и вдигна разхода на място - на загрял мотор е 1.0 без консуматори, ако разбереш нещо ,моля сподели . ще ходя аз при тея специалисти да ми кажат ,че всичко си е наред ама аз си мисля ,че ще трябва компетентна намеса.
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
milenski75 написа:резултата от диагностиката:Дюзи
показания:
1 1,40
2 1,70
3- 0,90
4 -2,16
Според мен не е много добро положението.С доста се разминават.
- cancro
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
- Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
milenski75 написа:резултата от диагностиката:Дюзи
показания:
1 1,40
2 1,70
3- 0,90
4 -2,16
Четвъртата дюза е извън норма.Но и 1та и 2та не са мн добри показателите.Има ремонтен комплект, който се състой от гумички (О пръстени) смени ги, ако не са сменяни.Би трябвало да се оправи!
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
От гумичките викаш дюзите ще оздравеят 

Последна промяна от IRRITATING на Пет 27 сеп 2013 17:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
Отиди при някой доказан майстор,според мен провери първо тандем помпа или о-пръстените на дюзите,виж дали помпата не тече и трябва да и се премери налегането на горивото дали го държи когато я оставиш за по дълго..
Помпата в резервоара чува ли се да работи??За подгревните свещи това време няма да работят със сигурност под 8гр.маи се включваха..
Помпата в резервоара чува ли се да работи??За подгревните свещи това време няма да работят със сигурност под 8гр.маи се включваха..
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
Здравейте колеги,има развитие по моя въпрос.След посещение при Ifidik във Варна,стана ясно,че дюзите са за смяна
Центровката на мотора беше +7гр,след центровка направена на 0 колата започна да върви доста повече.
Днес сменихме дюзите и комплект О пръстени-регулирахме ги на 180 градуса
показанията на борда паднаха веднага от 1,4 на 0,7.Взе да пали перфектно,не сме я закачали на ваг-комп да видим стойностите на дюзите,утре
след процедурата:
синхронизацията е от 0-0,6 варира.
количеството на впръсканото гориво е 5,8
дюзи:
1-0,50
2 0,30
3 0,6
4-0,50
Центровката на мотора беше +7гр,след центровка направена на 0 колата започна да върви доста повече.
Днес сменихме дюзите и комплект О пръстени-регулирахме ги на 180 градуса
показанията на борда паднаха веднага от 1,4 на 0,7.Взе да пали перфектно,не сме я закачали на ваг-комп да видим стойностите на дюзите,утре
след процедурата:
синхронизацията е от 0-0,6 варира.
количеството на впръсканото гориво е 5,8
дюзи:
1-0,50
2 0,30
3 0,6
4-0,50
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
радвам се че всичко е наред, но би ли споделил колко излизат дюзите втора ръка предполагам.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1,9 тди 131 трудно пали, мирис неизгоряла наф
По стотина лева са
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 38 госта