


Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Здравейте колеги.Проблема е следния-Давам на контакт и вс е наред,врътвам ключа да запали и няма никой.Проверих аку-то.добре е,извадих буксата от стартера и с едно кабелче към + колата пали както преди.Според мен проблема е в клемата.Днес разкачих всичко-аирбек,волан,ключ мигачи и чистачки.На кормилния прът остана само контактния ключ.Дойде проблема-как да го сваля?С издърпване на помръдва.Моля за съвети.Предварително благодаря.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Патрона на ключалката е хванат със "секретен" болт.
Ето ти малко снимки :)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=25895
Ето ти малко снимки :)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=25895
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Иди на някой ключар да ти изкара фтулката със спецялна скоба!
Ще си спестиш много нерви,време и мъки.... Послушай ме!
Ще си спестиш много нерви,време и мъки.... Послушай ме!
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Изчетох темата пратена от andon_ за което благодаря.Само не ми стана ясно как се откача кормилния прът при "лостчето"за промяна на височината на волана?Днес отвих само болта на лостчето и до там.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Ами със специална скоба както ти каза колегата по-горе! "Странния" болт откри ли го, този, който държи целия патрон към пръта?
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Да,този болт е шестограм и съм го отвил.Сега търся скоба с която да сваля тази проклета втулка.Ако някой може да каже къде се продават и каква е цената?Предварително благодаря
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
На Илиянци имало,ходи и си купи!
Нещо ми се върти над 20лв!
Аз лично мъчих със скоба за лагери да извадя втулката,и след 2 дни изгубено време (колко 10 часа) и много мъки успях!Не се занимавай,дай си 15-20лв на някой ключар и за тези 10 часа си изкарай както ти си знаеш 40-50лв със твоят си занаят в който си добър!Това не е от ремонтите,който може да извършиш сам и да спестиш някой лев!(това е мое лично мнение,но всеки сам си решава)
Със спецялна скоба,ще стане работата и то съм сигурен че ще е много лесно.Ако закупиш такава,действай!
Нещо ми се върти над 20лв!
Аз лично мъчих със скоба за лагери да извадя втулката,и след 2 дни изгубено време (колко 10 часа) и много мъки успях!Не се занимавай,дай си 15-20лв на някой ключар и за тези 10 часа си изкарай както ти си знаеш 40-50лв със твоят си занаят в който си добър!Това не е от ремонтите,който може да извършиш сам и да спестиш някой лев!(това е мое лично мнение,но всеки сам си решава)
Със спецялна скоба,ще стане работата и то съм сигурен че ще е много лесно.Ако закупиш такава,действай!
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Мерси за съветите.Утре ще потърся и ключар да видя каква е цената и ако цената е приемлива по добре да я оправи за половин час отколкото да се мъча цял ден.Може ли да ми препоръчате ключар от София
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Ами някой от колегите да препоръча,според квартала в който живееш.Май ще е добре да го споделиш! 

-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Няма проблем за мястото стига майстора да си разбира от работата,иначе аз живея в Редута(може и около Бенковски)
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Проблема със смяната на клемореда е решен.Намерих скоба и с нея свалих втулката от кормилния прът.Скобата ми беше цилиндрична прорязана от едната страна по дължина.Хванах с нея втулката и с почуквания по навиващия се болт на скобата втулката се извади.След смяната на клемореда трябва да се разхлаби леко карето на кормилния прът,за да се издърпа леко кормилния прът,който е леко потънал при ваденето на втулката.Втулката са набива посредством гайката която се навива за волана.За мое съжаление проблема пак се проявява.От две сутрини при първо завъртане на контакта само прицъква все едно няма ток.При второ завъртане пали без проблем.След това цял ден няма проблем.Ходих да ми замерят АКУ-то,няма проблем.Колата я палих с кабел преди да сменя клемореда -стартера въртеше без проблем.Искам да попитам има ли някакво реле преди стартера,което е възможно да се бъзика или новия клеморед не е както трябва?
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Да има,има 2 начина да оправиш нещата.
Временен и постоянен!
Временият (2-3 години изкарва):
напояваш по един много тънък слой калай на краката на релето (ще видиш кои,те ще са поизядени а може и да имат нужда само от почистване!)
Другият е разглабяне на цялото табло с бушони и релета,отваряне и сгъване на пластините държащи релето за подгрева!Последно това правих,сега е супер.
Който както си прецени,единят начин е мързеливият и по лесният,който след време води до другият!:)
Временен и постоянен!
Временият (2-3 години изкарва):
напояваш по един много тънък слой калай на краката на релето (ще видиш кои,те ще са поизядени а може и да имат нужда само от почистване!)
Другият е разглабяне на цялото табло с бушони и релета,отваряне и сгъване на пластините държащи релето за подгрева!Последно това правих,сега е супер.
Който както си прецени,единят начин е мързеливият и по лесният,който след време води до другият!:)
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Може ли да ми кажете кой номер или кое е това реле за стартера?
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
plamko_82 написа:Може ли да ми кажете кой номер или кое е това реле за стартера?
Реле за стартер?

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ
Слагай бутон за стартера и не се мъчи повече. Посукано е перото, което върти клемореда.
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsosBVk
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsosBVk
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 39 госта