Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
plamko_82
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот plamko_82 » Съб 28 сеп 2013 20:36


Здравейте колеги.Проблема е следния-Давам на контакт и вс е наред,врътвам ключа да запали и няма никой.Проверих аку-то.добре е,извадих буксата от стартера и с едно кабелче към + колата пали както преди.Според мен проблема е в клемата.Днес разкачих всичко-аирбек,волан,ключ мигачи и чистачки.На кормилния прът остана само контактния ключ.Дойде проблема-как да го сваля?С издърпване на помръдва.Моля за съвети.Предварително благодаря.




Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот andon_ » Съб 28 сеп 2013 23:21


Патрона на ключалката е хванат със "секретен" болт.
Ето ти малко снимки :)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=25895


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот Vag_activator » Съб 28 сеп 2013 23:36


Иди на някой ключар да ти изкара фтулката със спецялна скоба!
Ще си спестиш много нерви,време и мъки.... Послушай ме!


plamko_82
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот plamko_82 » Нед 29 сеп 2013 0:24


Изчетох темата пратена от andon_ за което благодаря.Само не ми стана ясно как се откача кормилния прът при "лостчето"за промяна на височината на волана?Днес отвих само болта на лостчето и до там.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот andon_ » Нед 29 сеп 2013 18:37


Ами със специална скоба както ти каза колегата по-горе! "Странния" болт откри ли го, този, който държи целия патрон към пръта?


plamko_82
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот plamko_82 » Нед 29 сеп 2013 22:10


Да,този болт е шестограм и съм го отвил.Сега търся скоба с която да сваля тази проклета втулка.Ако някой може да каже къде се продават и каква е цената?Предварително благодаря


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот Vag_activator » Нед 29 сеп 2013 22:28


На Илиянци имало,ходи и си купи!
Нещо ми се върти над 20лв!
Аз лично мъчих със скоба за лагери да извадя втулката,и след 2 дни изгубено време (колко 10 часа) и много мъки успях!Не се занимавай,дай си 15-20лв на някой ключар и за тези 10 часа си изкарай както ти си знаеш 40-50лв със твоят си занаят в който си добър!Това не е от ремонтите,който може да извършиш сам и да спестиш някой лев!(това е мое лично мнение,но всеки сам си решава)
Със спецялна скоба,ще стане работата и то съм сигурен че ще е много лесно.Ако закупиш такава,действай!


plamko_82
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот plamko_82 » Нед 29 сеп 2013 22:58


Мерси за съветите.Утре ще потърся и ключар да видя каква е цената и ако цената е приемлива по добре да я оправи за половин час отколкото да се мъча цял ден.Може ли да ми препоръчате ключар от София


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот Vag_activator » Нед 29 сеп 2013 23:07


Ами някой от колегите да препоръча,според квартала в който живееш.Май ще е добре да го споделиш! :th_up


plamko_82
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот plamko_82 » Пон 30 сеп 2013 7:38


Няма проблем за мястото стига майстора да си разбира от работата,иначе аз живея в Редута(може и около Бенковски)


plamko_82
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот plamko_82 » Нед 06 окт 2013 19:04


Проблема със смяната на клемореда е решен.Намерих скоба и с нея свалих втулката от кормилния прът.Скобата ми беше цилиндрична прорязана от едната страна по дължина.Хванах с нея втулката и с почуквания по навиващия се болт на скобата втулката се извади.След смяната на клемореда трябва да се разхлаби леко карето на кормилния прът,за да се издърпа леко кормилния прът,който е леко потънал при ваденето на втулката.Втулката са набива посредством гайката която се навива за волана.За мое съжаление проблема пак се проявява.От две сутрини при първо завъртане на контакта само прицъква все едно няма ток.При второ завъртане пали без проблем.След това цял ден няма проблем.Ходих да ми замерят АКУ-то,няма проблем.Колата я палих с кабел преди да сменя клемореда -стартера въртеше без проблем.Искам да попитам има ли някакво реле преди стартера,което е възможно да се бъзика или новия клеморед не е както трябва?


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот Vag_activator » Пон 07 окт 2013 0:04


Да има,има 2 начина да оправиш нещата.
Временен и постоянен!
Временият (2-3 години изкарва):
напояваш по един много тънък слой калай на краката на релето (ще видиш кои,те ще са поизядени а може и да имат нужда само от почистване!)
Другият е разглабяне на цялото табло с бушони и релета,отваряне и сгъване на пластините държащи релето за подгрева!Последно това правих,сега е супер.
Който както си прецени,единят начин е мързеливият и по лесният,който след време води до другият!:)


plamko_82
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот plamko_82 » Пон 07 окт 2013 18:21


Може ли да ми кажете кой номер или кое е това реле за стартера?


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот Vag_activator » Пон 07 окт 2013 18:39


plamko_82 написа:Може ли да ми кажете кой номер или кое е това реле за стартера?

Реле за стартер? :smile


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Клема контактен ключ-проблем. Поло класик 97г.1.9СДИ

Мнениеот muns61 » Пон 07 окт 2013 18:55


Слагай бутон за стартера и не се мъчи повече. Посукано е перото, което върти клемореда.

http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsosBVk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта