


Голф 4 1,9 тди генерация
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:30
- Автомобил: VW GOLF-4
- Двигател: AHL 1999
Голф 4 1,9 тди генерация
Здравейте колеги, обръщам се към тези с правите траби отдолу.На моята кола (тди-90) също както и на вас махнахме катализатора заедно със крайното гърне.Сичко окей на мястото на крайното гърне сложихме права тръба но на мястото на катализатора ''майстора'' заварчик ми сложи резонансно гърне.От там започнаха базиците и моите притеснения, на който кажа че са ми сложили резонансно гърне сички ми казват че няма смисъл и нямало да се усети ефекта.Майстора ми го сложи като ми каза че като го има него по дълго време щяла да се запази турбината.И така дали съм прецакан с това гърне, да ходя ли да го махам, или наистина си върши работа- наистина след като махнахме гърнетата и сложихме това резонансното нямаше разлика във вървежа само започна да бучи и да се чува повече турбуната.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1,9 тди генерация
такъв тип гърне слагат на бензинови мотор след премахване на катализатора за да се запази тишината на мотора . На теб реално не ти трябва .... изобщо не ти трябва колега 
