Passat B5.5 1.9 TDI AVF 131 к.с. син пушек
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:59
- Автомобил: passat
- Двигател: AVF 131k 2003
- Местоположение: Ловеч
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
моите дюзи също са регулирани, гумичките сменени и пак пуши.моля ви ако някой има възможност да премери гърбиците на нов вал, които натискат клапаните да напише резултата.проблема при мен е че в ловеч в нито един магазин за авточасти няма вал в наличност.моя не съм го мерил,втората употреба,която намерих е с 61,7мм височина на гърбиците.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Тъй както чета тук и стигам до извода, че това е обща болест при ПД моторите. И аз съм със същия проблем, ама вече спира да ми прави впечатление. При студен старт изпушва неизгоряла нафта и работи на 3 цилиндъра за няколко секунди, след което се оправя. Димът изчезва и тресенето спира. Острата миризма на автогара си остава обаче докато загрее. Мисля си или "пикаеща" дюза на 2-ри цилиндър (`щото ми дава време на впръскване 1,68) или ремонтен комплект "О" пръстени. Ама засега така ще е. С добавки не се оправя. Може би първо ще пробвам с центровка на дюзите, но догодина, като се стопли времето.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Значи е често срещано това пушене. И Аз мисля първо с дюзите да се захвана. Ако не се реши проблема, вал и тен подобни не ми се занимава. Ще карам докато може и после ще му мисля.
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
А при теб постоянно ли се получава? Или само зимата? Защото при мен се получаваше миналата зима и сега започна от 1 седмица пак.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Ако въпроса ти е към мен - да. Винаги се получава при студен старт. Без значение дали навън е -10 или +40. Иначе пък си пали от раз, ама на 3 цилиндъра. И лично мое мнение - не мисля, че проблема е във вала, тъй като няма логика. Защо иначе ще работи така само няколко секунди. Ако е от вала, би трябвало постоянно да е така.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
И аз тва споменах по горе. След като позагрее е бетон-нито пуши, нито мени обороти ,нито трака нещо и тен подобни. Се заема с дюзите и ще ви пиша кокво се случва.
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
и при мен е същия проблем сутрин когато паля пали и си пропушва до като загреее колата след това спира да пуши...и аз си мисля че може да е от пикаеща дюза...не ми се вярва да е от износен вал защото колата работи перфектно нито прекъсва нито на 3 цилиндъра
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:59
- Автомобил: passat
- Двигател: AVF 131k 2003
- Местоположение: Ловеч
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
сега открих нов проблем.изгорели ми и 4те подгревни свещи.може би затова сутрин като паля колата малко тресе.търсих по всички отворени днес магазини но няма за пасат5.не знам дали пушенето след смяна на свещите ще намалее.
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
ами възможно е колега
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Малко размисли и ... ,Ако модераторите сметнат че е спам да ме изтрият.
Преди време си говорих с 1 майстор който ми разказваше как се видял в чудо с една ПД двигател. Свалили смукателните колектори силно зацапани, почистили монтаж и пак проблем прекъсва и мени не работещите цилиндри и като загрее всичко е ОК. Голям филм, клиента се съгласил да отворят мотора и след като свалили главата какво да видят: всичката тая гняс от смоли и нагар по клапаните и леглата им. Почистели цялата глава клапани легла водачи и т.н. След това всичко си дошло на място и двигателя заработил както си трябва. Логиката му бе , че като е студена тази "смола нагар мръсотия" задържа клапаните и от там бърка газо разпределението.След като загрее вече се размеква и клапана се доближава до заложените си параметри за прилягане и работа на цилиндрите.
Ако е вярна тази логика то няма да е далече момента да заминат и клапаните ???
Ако някой колега по-запознат има опит да каже .
Преди време си говорих с 1 майстор който ми разказваше как се видял в чудо с една ПД двигател. Свалили смукателните колектори силно зацапани, почистили монтаж и пак проблем прекъсва и мени не работещите цилиндри и като загрее всичко е ОК. Голям филм, клиента се съгласил да отворят мотора и след като свалили главата какво да видят: всичката тая гняс от смоли и нагар по клапаните и леглата им. Почистели цялата глава клапани легла водачи и т.н. След това всичко си дошло на място и двигателя заработил както си трябва. Логиката му бе , че като е студена тази "смола нагар мръсотия" задържа клапаните и от там бърка газо разпределението.След като загрее вече се размеква и клапана се доближава до заложените си параметри за прилягане и работа на цилиндрите.
Ако е вярна тази логика то няма да е далече момента да заминат и клапаните ???
Ако някой колега по-запознат има опит да каже .
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Има някаква логика в това. Защото проблема е само на студен мотор. Но при различните колеги нещата може да се различават. Лошото е че сега идват празници и на никого няма да му се занимава с колата сервизи и главоболия. Но проблема ще се открие рано или късно
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Колеги и аз имам подобен проблем, някой може ли да помогне. Проблем с паленето, като не е палена колата цяла нощ (когато е студена). Като е запаля и първоначално 1-2 мин.като е запаля и изважда синкав дим, не работи както трябва (прекъсва) даже понякой път и изгасва, но като работи 5-10мин. и всичко това изчезва. Дали е от дюзите, дали трябва 500лв за ГНП . Колата е Vw Golf 4 TDI 110к.с.
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Здр. колега на първо време провери си подгревните свещи , горивен филтър. И после се замисляй за помпа и дюзи.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Благодаря! Горивният филтър е сменен.. ще видя и свещите :)
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 15:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел
Здравейте колеги, и аз имам такъф проблем, колата е пасат Б5 АХУ. Лятото счупи хидростопер и сменихме разпределителния вал. От скоро ми прави и друг проблем. Когато е студена запаля и тръгна веднага започва да прекъсва. Ако я изчакам да поработи малко на място няма проблем и като загрее и пушенето изчезва. Дали е възможно пак вала да прави беля защото го взехме 2ра и трябва ли да сменям глвата евентоално?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта