Колеги в последната седмица ми падна акумулатора два пъти...с кабели оправяхме работата ! Обаче вчера паля си аз колата и виждам по едно време "подгревната" ( ако има грешка в думата ме поправете ) лампа е почнала да примигва...тука ок ( четох достатъчно убедих се, че явно проблема е в свещите ) утре ще се сменят...но излизам от колата и виждам стоповете светят ( дори и в изцяло изключени светлини и без да съм натиснал спирачката... ) та като я изгася трябва да се изключват плюсове,пък после включвай пак...абе нещо страшно е...та въпросът ми е дали може да има нещо свързано м/у стоповете и свещите ?
Аз сега ще проверя машинките под спирачния педал и после ще докладвам...



Стоповете светят постоянно и "подгревната" лампа п
- Rakarov
- един обикновен Голфаджия
- Мнения: 386
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
- Автомобил: Polo GTI
- Двигател: 1.8 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми аз попринцип не искам да ровичкам там, където не разбирам...та днес в 9 имах час при един мой човек и малко преди да я закарам минах през екото да заредя, излизам и гледам стоповете се оправили...спря да светка лампата...като пристигнах в сервиза мерим с мултицета плюса и показва 25...алтернаторче...ама като отида следобед ще видим дали има и нещо друго...ще докладвам 

Luciano, наскоро и той имаше същият проблем. Оказа се стоп машинката, както вече колегите писаха. Замяната с нова не е голяма философия, но има специфичен начин на поставяне на новата машинка. Казвам ти това, защото той прецака една машинка преди да се научи ........та евентуално да те предпазя от излишни разходи и нерви. Не си спомням точно каква беше цена и откъде точно си я взе, но нещо от сорта на 12лв ми се върти в главата
пък в Ауто + била 25лв. Можеш да му пишеш за повече информация 


- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Стоп машинкаа се е прецакала и затова ти е паднал акумолатора 1-ят път. Просто не си забелязал. Обаче се учудих за тия 25V
, при здрав акумолатор , по скоро ще кипне и ще си повърне електролита, но 25V просто няма как да вдигне !!! Провери дали не си имал хлабва връзка между него и плюсовата клема , да не отваряте алтернатора за тоя дето духа.Ако няма товар (акумолатор), такива скокове в напрежението са си нормални и МНОГО опасни.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Dobromirski написа:Стоп машинкаа се е прецакала и затова ти е паднал акумолатора 1-ят път. Просто не си забелязал. Обаче се учудих за тия 25V, при здрав акумолатор , по скоро ще кипне и ще си повърне електролита, но 25V просто няма как да вдигне !!! Провери дали не си имал хлабва връзка между него и плюсовата клема , да не отваряте алтернатора за тоя дето духа.Ако няма товар (акумолатор), такива скокове в напрежението са си нормални и МНОГО опасни.
И когато е паднала батерията на мултицета показват така


Rakarov написа:.. четох достатъчно убедих се, че явно проблема е в свещите ..
Няма ли някой най-после да напише с големи букви , че тази лампа мига когато се е прецакала стоп машинката а проверка дали има изгоряла свещ НЯМА
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Стоповете си ми работеха, както и всичко останало, но понякой път оставаха светнати(слизах, отивах гледах стоповете ако е през деня и натисках педала няколко пъти и така докато изгаснат). Колега Ракаров, предполагам, че знаеш - машинката се намира на педала на спирачката, над кората. Аз я смених за 5 мин (питай Визорчо, колко съм сръчен в ръцете - Хич ме нема
, освен в турбини и Даунпайпи....
)
П.С. Машинката си я взех от колегата veritas


П.С. Машинката си я взех от колегата veritas
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:

andonov написа:
Няма ли някой най-после да напише с големи букви , че тази лампа мига когато се е прецакала стоп машинката а проверка дали има изгоряла свещ НЯМА
Имааа, имаааа....., но за коли след 2002 година.(Golf TDI 2003 - до 2006 Jetta TDI 2002-2005
New Beetle TDI 2002)
Релето за подгряването седи до ЕЦУ-то под чистачките. 038 907 281 А (С) - това е електронно реле, нищо че е в такъв корпус.
http://dieselgeek.com/images/lateglowrelay.jpg
Първо- Всяка свещ е окабелено по отделно(не са на обща шина)
Второ- Първите няколко секунди свещите работят на 100% после със ШИМ ги гътат на 70%, като по този начин им се удължва живота
Трето - Релето "пее" на ЕЦУ-то ако има дефектна свещ

А що се отнася до мигането налампата....Просто таблата които нямат CheckEngine, използват лампата на свещите за тази цел.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Dobromirski написа::оффandonov написа:
Няма ли някой най-после да напише с големи букви , че тази лампа мига когато се е прецакала стоп машинката а проверка дали има изгоряла свещ НЯМА
Имааа, имаааа....., но за коли след 2002 година.(Golf TDI 2003 - до 2006 Jetta TDI 2002-2005
New Beetle TDI 2002)
Релето за подгряването седи до ЕЦУ-то под чистачките. 038 907 281 А (С) - това е електронно реле, нищо че е в такъв корпус.
http://dieselgeek.com/images/lateglowrelay.jpg
Първо- Всяка свещ е окабелено по отделно(не са на обща шина)
Второ- Първите няколко секунди свещите работят на 100% после със ШИМ ги гътат на 70%, като по този начин им се удължва живота
Трето - Релето "пее" на ЕЦУ-то ако има дефектна свещ
А що се отнася до мигането налампата....Просто таблата които нямат CheckEngine, използват лампата на свещите за тази цел.
Визирах за колата която се пита.
А това със електронното реле е така но за коли от ЕДЦ16 нагоре.

- Rakarov
- един обикновен Голфаджия
- Мнения: 386
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
- Автомобил: Polo GTI
- Двигател: 1.8 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги алтернатора е бил цялата работа... оправиха го...стоповете преди да го закарам в сервиза спряха да светят при ненатиснат педал и когато го взех следобед казаха, че са гледали за стопа от какво може да е било но не са намерили никакви проблеми...всичко било ок.
Както и да е за 100 лв. поправиха алтернатора и сега всичко е ок.
Може вече
Както и да е за 100 лв. поправиха алтернатора и сега всичко е ок.
Може вече

Re: Стоповете светят постоянно и "подгревната" лампа п
Колеги и при мен излезна същият проблем, но след смяна на стопмашинката на контакт светят постоянно , като изключа контакта работят нормално. Майсторите не могат да намерят проблема от къде е. Сега отивам пак при тях и ако наистина е от алтернатора ще го проверят. И все пак какво му беше на алтернатора.
- Иво.Пенков
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 14 май 2016 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Стоповете светят постоянно и "подгревната" лампа п
Здравейте,
Имам следният проблем.Карам Touran 1.9 TDI 1.9 2003 г.От няколко дни по време на движение ми светна и премигва една лампичка на таблото и стоповете ми светят постоянно.Ориентираха ме че възможно е да е стоп машинката-сменихме я със същата намерена по рамата на автомобила но продължават да светят.Нулираха се грешките същата работа.Стоповете прекъсват само при спрял автомобил ,но когато е на контакст или запален- светят постоянно.Пробвахме още с н яколко стоп - машники и в тора употреба но проблема е един и същ- по точно нищо не става.Програмата за диагностика два че проблема е в стоп машинката.Моля дайте съвет как да се реши проблема.
Благодаря!
Имам следният проблем.Карам Touran 1.9 TDI 1.9 2003 г.От няколко дни по време на движение ми светна и премигва една лампичка на таблото и стоповете ми светят постоянно.Ориентираха ме че възможно е да е стоп машинката-сменихме я със същата намерена по рамата на автомобила но продължават да светят.Нулираха се грешките същата работа.Стоповете прекъсват само при спрял автомобил ,но когато е на контакст или запален- светят постоянно.Пробвахме още с н яколко стоп - машники и в тора употреба но проблема е един и същ- по точно нищо не става.Програмата за диагностика два че проблема е в стоп машинката.Моля дайте съвет как да се реши проблема.
Благодаря!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта