Разлики в Двигателите помпа дюза МК4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
venkko
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 18 окт 2013 14:47
Автомобил:
Двигател:

Разлики в Двигателите помпа дюза МК4

Мнениеот venkko » Сря 30 окт 2013 12:52


Здравейте на всички!
От скоро съм собственик на Голф4 помпа-дюза 101 коня.И естествено :) имам някой друг въпрос.
Интересува ме има ли разлики в двигател(като карантии),турбо,кулер и др между 101кс.,115-6кс.(нз с точност) и 131кс. всичките са помпа дюза до колкото съм разбрал.Та четох из форума и не намерих нищо конкретно освен че степента на сгъстяване е различна което не знам на какво се дължи.Мисълта ми е да сложа чип и да стигне 131коня. но дали ще върви като за 131 или ще се наложи смяна на някои неща.
Благодаря ви предварително!! и моля не ме хокайте много :) нов съм се пак




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Разлики в Двигателите помпа дюза МК4

Мнениеот IvailoOo » Сря 30 окт 2013 19:19


Разбира се,че има разлики. 101,116 коня са с турбо Gt1749V,а 131 - Gt1749VA (един вид по-голямо).Различни са и помпа-дюзите.101 коня е със 5скорости и 228мм съединител,докато 116 и 131 - 6 скорости,240мм съединител.Различни всм.колектори и турбо пътища. Има и още много разлики.Като цяло 101 коня с чип ще стане около 130коня,но една ПД 131 коня ще върви повече на ниските,а при теб на високите.


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Разлики в Двигателите помпа дюза МК4

Мнениеот batko_miro » Сря 30 окт 2013 23:34


Има разлика и в буталата и горивните им камери, височина, отвори за мазане, профили, обем и т.н.


venkko
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 18 окт 2013 14:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлики в Двигателите помпа дюза МК4

Мнениеот venkko » Пет 01 ное 2013 14:56


Благодаря за отговорите!Реших да сложа чип.Пък ще видим дали ще ми хареса като вървеж или ще се сменят някои неща.Казваш във високите ще е по добре което ще рече,че ще компенсира малко изоставянето от 131 к.с.Целта ми е не да ходя по гонки а да разчитам на мощ когато ми потрябва.До сега съм бил 1500 куб. , 115 к.с бензин и да споделя има какво да се иска като вървеж от този голф в сравнение с предишната кола.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, tdi fen, vandu и 45 госта