обороти на AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

обороти на AAZ

Мнениеот bulaki » Нед 14 яну 2007 23:25


колеги,понеже от скоро съм с Г3 ААЗ искам да попитам дали са нормални 1000 оборота когато запаля сутрин,а салед малко като поработи стават 1100.Това ми го каза човек с ТДИ,за това искам да попитам вас понеже сте по-компетентни от мен с тези колици




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 14 яну 2007 23:30


Не схванах словореда , може и от :drunk да е , ама 1000-1100 не са нормални обороти за TDI


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 14 яну 2007 23:40


Мдаа 900 са правилните обороти.Влез в скритото меню/описано е в форума/ и виж стрелката да не лъже като за начало.Особенно пък качването на оборотите като позагрее съвсем не е нормално.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 15 яну 2007 12:21


Ама на AAZ нямаме скрито меню :oops:
Иначе на въпроса - не мисля, че е нормално след като загрее да държи по-вискоки обороти от диапазона 850-950.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пон 15 яну 2007 13:52


Ами кажете какво може да се направи по въпроса,щото като се опитах да ги сваля/оборотите/не иска да мръдне повече лостчето за газта,или може би има натрупани грешки в компютъра?... и дали ако го рестартирам ще се оправи?


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пон 15 яну 2007 21:00


Не би трябвало да има компютър, поне аз не съм чувал. Трябва да се регулират оборотите от помпата и то от специалист.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пон 15 яну 2007 22:53


а това под задната седалка какво е?Щото на мен ми заприлича на компютър/може и да не е/ама какво е тогава?А колкото до специалистът си го имам в къщи само си няма някои по-съвременни апарати за по-новите автомобили,но за по-старите нама никакъв проблем.Има ли някакви по -специфични неща които да има при тези новичките/става въпрос за оборотите,че се отплеснах малко/?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 15 яну 2007 23:29


Помпата ти е механична няма нещо по-ново като електроника.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 17 яну 2007 17:21


вчера като тръгнах да сменям ангренажният ремък махнах едно маркучле/най-вероятно вакум/,защото нямаше как да махна капака на ремъка.После като го сложих и като запалих оборотите бяха на около 50 /500/ и като поработи около 1 минута пак станаха 110 /1100/.Като запалих тази сутрин пак същата работа,обаче е така само когато е студена,кажете какво да правя-да ходя ли до помпаджията щом нямам елекктроники по помпата?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 17 яну 2007 17:40


Направо се чудя как работи тая кола на 500об/мин :shock докато загрее :lol: Но определено трябва да прегледаш темите за добър майстор дизелджия и да го посетиш !


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 17 яну 2007 18:01


не знам дали са толкова,но така показва оборотомера,а ина4е не ми се струват чак толкова ниски,но си има по стабилни вибрации


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 17 яну 2007 23:50


Някой обортомери не са с линеини скали/незнам на Г3 къв е/и в долната част на скалата и горната дават най-големи отклонения+като се разбрицат малко и отиде.Тоя мотор не може да бачка на 500 об.,минимум 800-850.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Чет 18 яну 2007 17:09


оборотомерът спря :cry: ,а с това започнаха да ми светят лампата на акомулатора и на маслото,но без да свири зумерът,какво да правя?Може би се откачила някоя жица ,но гледах от пред при двигатела за откачени жици и не можах да видя


joro9
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 03 дек 2005 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro9 » Пет 19 яну 2007 16:04


Алтернатор


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пет 19 яну 2007 19:54


Сам ли си сменяш ангренажния ремък?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, milench0, владислав и 46 госта