



Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Цяла зима палеше от четвърт,горе-долу от седмица взе да върти по-дълго докато запали-това студена,топла още по трудно,като понякога се налага да спра въртенето и да пробвам втори път,когато върти по-дълго няколко пъти припалва и гасне и след това запалва.Дюзите са с перфектни показания,никоя не показва повече от 0,2 нито в плюс ,нито в минус,топла и студена,центровката докато е студена е -0,6,като загрее става -1,1,грешки на вагком не дава,разхода на място е 0,6 л/ч,като май забелязвам леко покачване,защото понякога се колебае 0,6-0,7,това по-рано не го правеше,възд.филтър го изчистих,от есента започна да претриса като загасям,като раздвижа на ръка ЕГР се оправя за 2-3 загасяния и после пак...ами това е,което забелязвам,някакви съвети,че много ме дразни като вземе да върти 

- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Сякаш тандем помпата не "дига" нафтата
,но пък и топла дан' ще
- да не би "бавно" да върти пустия му стартер ( или акуто нещо...) 



- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Някой имат помпа в резервоара. Като изгори и се получава точно това. Преди да почнеш каквото и да е , вадиш сондата и киризиш за помпа. Ако няма, чистиш цедката и сменяш горивен филтър .
После пак тук у форума със шепа зрял фасул
После пак тук у форума със шепа зрял фасул

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
На първо време смени нафтата, ако си сигурен в останалите неща, аз ги имах тези ядове преди месец и половина. От 20 дни насам не е правила магарии
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Помпата я чувам как качва налягане(издава един специфичен звук) всеки път като завъртя ключа и не е палена дълго време,при два последователни втория път не се чува,явно си държи налягането и не сработва,ама пак върти по-дълго,смених горивото,последния път сложих Shell V-Power нафта,ама съм минал с нея двадесетина километра,акумулатора ми е нов и стартера го чувам да върти много бойко и свежо,мисля си две неща- EGR-a да се е замърсил,да има сажди и да не уплътнява много добре клапата имайки в предвид притрисането при гасене т.е да изпуска от там компресия(дано да не бъркам нещо и да прозвучи смешно) другото е да сложа добавка,ама как точно се слага добавката,имам в предвид физически-изсипва се шишенцето в отвора и след това се зарежда или се разтваря в някакъв съд и се изсипва?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Отвори и виж как е клапата.От там трябва да ти е проблема,а и то ти си го каза че като е раздвижиш проблеми нямаш с паленето.
Добавка не виждам за какво да слагаш когато дюзите са супер,но ако искаш профилактично може да сложиш.
Поздрави
Добавка не виждам за какво да слагаш когато дюзите са супер,но ако искаш профилактично може да сложиш.
Поздрави
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Ако е от клапата за меко гасене , няма ли мотора да "върти" бързо и да "припалва" на импулси , а не да върти и чак след 15-20 сек да "почне" да пали ?!Не знам-питам просто 

- nikolov_ms
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: София
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Като начало не е лошо да смениш горивния филтър с клапанчето,(не си писал да е сменян)виж и тази цедка за която ти каза колегата Dobromirski.Ако пак не става,замерете налягането на тандема.При положение,че акумулатора е нов,дюзите са с добри показатели,синхронизацията е добре,стартера върти нормално и няма записани грешки,тази кола пали на удар:)
Успех
Успех

-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
горивна карта колега , прекодирай я и сигурно паленето ще се оправи
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Вече му е прекодирана картата,колега.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
А защо не си спрял ЕГР-а с чипа? Заради завишения разход и по бавното загряване зимата 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
ЕГР-а по-принцип го бъзикам с VagCom,в смисъл цяла зима си работеше нормално,а от миналата седмица го ограничих на 33768,тези дни ще пробвам и с по-високи стойности...иначе за паленето,трябва да намеря време да почистя EGR-a при майстор,гледах го,гледах,отгоре инбусите лесни,тръбата към кулера лесна,ама отдолу тръбата от колекторите за да се свали си трябва инструмент,който нямам...преди малко говорих с предишния собственик,от там е проблема с паленето,имало го е и при него и се е оправило с почистване на водоструйка на егр,след като се почисти се чувало по едно "пльок"
от клапата при палене и гасене,което с времето и замърсяването изчезва(при мен нищо се не чува) и започват проблемите при гасене и палене.

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
При мен ядовете продължиха ....за сега излезна от горивен филтър или от гумичките на клапанчето на филтъра, въпреки, че нафтата която източих беше като олио. Два поредни дни си пали нормално при първи старт, рано е да се каже още обаче, нека минат поне седмица две.
Принципно сменям горивен всяка пролет на около 40000км и досега никога съм нямал проблеми. Тази година е на около 30000км и е сменен месец по-рано, може би съм нацелил по кофти нафта
.
Принципно сменям горивен всяка пролет на около 40000км и досега никога съм нямал проблеми. Тази година е на около 30000км и е сменен месец по-рано, може би съм нацелил по кофти нафта

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
При мен първия старт(сутрин или като не е палена дълго време) винаги е нормален,ама ако изгасиш и опиташ да запалиш пак прави мизериите...вчера ме вкараха в някакви филми,че било или от маховика или от средните гумички на дюзите 

-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
FELIPE написа:При мен първия старт(сутрин или като не е палена дълго време) винаги е нормален,ама ако изгасиш и опиташ да запалиш пак прави мизериите...вчера ме вкараха в някакви филми,че било или от маховика или от средните гумички на дюзите
Да не те плаша,скоро си купих едно ауди а3 ASZ,преди година беше отказало да пали,и стария собсвеник му смени маховика с чисто нов,ама цената не е приятна,дано да не е там проблема...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта