


Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
Здравейте колеги имам Vw LT 2.5 TDI 109кс,ако може да ми кажете кой е кода на мотора,и въпроса ми е може ли да се чипоса буса искам около 10 до 15коня максимум реални отгоре,защото ми е някакси малко тромавичък,буса е с двойна гума и искам да го засиля от към вървене а пък и искам да се запази ресурса на двигателя,защото е само на 170 000км реални,и въпроса ми е чипа,ако се прави ще е в Годеч,при човек на Brezel,ще има ли ефект и следващия ми въпрос е около AGR-a опушва черно възможно ли е да е спукан или запушен и от там да идва също проблема,и казаха ми че може и да се премахне,ще се радвам на всякакви отговори който да е получа отговор на въпросите си ?
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
и като в допълнение колеги,според вас както казват че чипа ще намали разхода,което на мен не ми се вярва защото е все пак бус и не мисля
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
По добре говори с човека който ще ти прави чипа. Иначе може да затапиш егр-а с ламарина поне 2мм. И софт. ако може да се ограничи с новия чип. Иначе при повечето случай след чипа пада разхода но мисля 10-15к.с. е малко поне 30к.с. може да се изкара.
Аз след чип на форд галакси 90к.с+30к.с след чипа от същия човек към който си се насочил разхода извън градско падна поне с 0.5л минимум, но градско мисля че няма разлика, след като е карам по кръстовища с малко повече газ и почне да пуши(за мен това е критерии за по висок разход) даже гори и малко от горе.
Поздрави.
Аз след чип на форд галакси 90к.с+30к.с след чипа от същия човек към който си се насочил разхода извън градско падна поне с 0.5л минимум, но градско мисля че няма разлика, след като е карам по кръстовища с малко повече газ и почне да пуши(за мен това е критерии за по висок разход) даже гори и малко от горе.
Поздрави.
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
Буса се кара извънградско 99% до Австрия и обратно и въпросите ми бяха,да чуя мнения от колеги който са чипосали ?
- Lupender
- Мнения: 773
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
Буса може да се чипне без проблем, по-хубавото е, че и нютонметрите могат де се завишат съществено, от което може да се усети повече пъргавина. Кодът на мотора е вероятно ANJ или AVR (при 80 kW мотора от 1999 до 2006). При аналогична мощност от 2.9 Спринтер се вадят около 300 нютона и ~+15 коня, но ефекта е осезателен, особено в ниските обороти.
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
благодаря,колега да кодът е ANJ сега сетих че в талона го пише и погледнах,това ме интересува да се засили и от мощност и нютоните да се увеличат,защото буса и сега си върви но искам повече,като двигател ми излезе обслужването около 2бона но съм много доволен от двигателя и това което върши използвам като автовоз по 7тонна влачи постоянно и се представя доста добре,най хубавото е че буса не грее колкото и това да носи,защото Sprinter-и съм имал доста и масов проблем по баирите загряват 110 градуса постоянно държи и ми беше основното заради което избрах VW LT,90градуса на водата G12 червен антифриз се кара само,не ми мърда стрелката милиметър,и през петрохан съм минавал за проба,супер доволен съм,той и в момента е икономичен като разход,но малко ми се струва муден в ниските отначало за момент това е което заради което искам да му направя,чип доста колеги карат с чип и са много доволни,от вървеж,разход и всичко останало и затова в момента се ослушвам за мнения защото не искам да прибързвам,а иначе относно затапването на AGR-a ще се отрази ли по някакъв начин върху двигателя,защото съм го плащал доста и е купен на реални километри от Porshe Service и не искам да се съсипе с времето макар че 2добри няма но все пак :)
- Lupender
- Мнения: 773
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
Относно затапването на ЕГР-а - на един колега му бяха затапили цялата рециркулационна тръба и това водеше до по-бавно загряване, затова затапването е добре да е на самия клапан с ламаринка (като гарнитурка) и софтуерно да се неутрализира за да не набива грешка. Иначе за разхода наблюденията ми са, че при товар (юркане) буса ще харчи повече отколкото преди чипа при същите обстоятелства, някаква икономия можеш да очакваш само при нормално каране. Но когато върви повече, нормално човек се изкушава да настъпва повече. Най-осезаемо разликата се усеща в баир.
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
ами да ти кажа останалите бусове гамата харчат 15л на 100 при такъв товар,а моят 12 дори и с литър да дигне разхода не е проблем,стига да върви,преди него имах пак LT с двигател 413CDi 130ps тая гад вървеше с 120/30 натоварен и още,празен 160 и беше патрон,говора за секунда тази скорост и на подходящ път/магистрала а този малко е мудничък но е говедо голямо :Mr 

Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
колеги възможно ли е някой да ми каже модела на турбото защото ми казаха да проверя да му сложа по голямо от друг и след това да правя чип но това малко странно не искам да преправям нищо
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Vw LT 2.5 TDI 109кс Подлежи ли на чип и въпрос за AGR ??
Пиши на Брезел,човека ще ти обясни всичко!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 42 госта