TURBO на GOLF 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dimotuninga
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат
Контакти:

TURBO на GOLF 4

Мнениеот dimotuninga » Вто 13 мар 2007 18:59


Здр. Имам голф 4 AJM 1.9TDI 115 к.с 2000г., купих го преди 3 месеца от Италия уш на 115000 км. ,но турбото е за смяна има луфт . 1-вия ми въпрос е по принцип кога трябва да се сменя турбото ? 2-рия е турбото трябвали да се чува постоянно и на най-ниските обороти чува се постоянно се едно ще излети и на 1000 оборота се чува... :idea:




Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Вто 13 мар 2007 19:04


чувалсъм че по авотокъщите със една тел отварят турбото да работи постояно за да върви колата повече виж и при тебе да няма подобен елемент на тунинговане ...


dimotuninga
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат
Контакти:

Мнениеот dimotuninga » Вто 13 мар 2007 19:08


не не аз я карам съвсем нормално, без да и давам зор


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 13 мар 2007 20:39


По принцип турбото се чува но не и на 1000 оборота ! Като подадеш газ към 1500 започва да свири /поне при мен/ после при постоянна скорост не се чува докато не започнеш пак да ускоряваш естествено при по-ниски обороти понеже от 3000 нагоре няма как да го чуеш - вече се върти мнооого бързо а и двигателя достатъчно бучи :) 115 000 е доста рано за смяна на турбо а и то не се сменя на определени километри а когато му дойде времето :wink: А ако имаш луфт значи трябва да погорва масълце и маркуча към кулера да е доста омаслен. По-евтиния вариант е рециклиране на турбото /700лв/ а по-сигурния ,ако ще си караш колата още- ново за около 1300-1500лв !

П.С Еееех тия турбо коли от Италия..... :(


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 13 мар 2007 21:34


Stivi написа:
П.С Еееех тия турбо коли от Италия..... :(


Дам, те в Германия тъкмо преди да ги продават сменят турбо за 1500евро...това им е мечтата да ти връчат кола със здраво турбо....да не се залъгваме колеги и в Италия и в Германия колите се продават поради някаква причина...., защото там ремонтите са в пъти по скъпи...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 0:03


chefito написа:
Stivi написа:
П.С Еееех тия турбо коли от Италия..... :(


Дам, те в Германия тъкмо преди да ги продават сменят турбо за 1500евро...това им е мечтата да ти връчат кола със здраво турбо....да не се залъгваме колеги и в Италия и в Германия колите се продават поради някаква причина...., защото там ремонтите са в пъти по скъпи...

В Германия водят колата на сервиз и сменят масло и не карат яко газ в жегите-а на турбото това му е достатъчно за да окара до ремонт на мотора :!: Колега варианти за турбо има бол ,ама разкажи малко повече от къде си толкова сигурен че му е дошло време за смяна?От къде си сигурен че не са му свалили защитат както спомена колегата по горе?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 14 мар 2007 1:25


още след 20000км турбинката има луфт от нова;това не е критерии дали е зле или е за смяна;звука също


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 14 мар 2007 10:07


niks76 е прав че звука не е индикация за работата на турбото за хлабината трябва да се погледне в допуските но е добре да се замери компресията и дали гори масло ( ако турбото не е в ред колата пуши яко и не върви ) а относно смяната на турбината такива могат да се намерят за около 900-1000лв. нови !


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 14 мар 2007 10:12


chefito написа:
Stivi написа:
П.С Еееех тия турбо коли от Италия..... :(


Дам, те в Германия тъкмо преди да ги продават сменят турбо за 1500евро...това им е мечтата да ти връчат кола със здраво турбо....да не се залъгваме колеги и в Италия и в Германия колите се продават поради някаква причина...., защото там ремонтите са в пъти по скъпи...

колега никои не казва че в германия сменят турбини преди да продадат колата НО в германия сменят редовно маслото за разлика от Жабария :twisted: това го казвам от опит защото съм си говорил със италианци които не знаят че колата има масло ( невероятно но факт) а това е нещото което може за отрицателно време да смачка една турбина , та италианците се делят на два типа Маниаци които живеят заради колите си ( карат основно АутоИталия ) и невежи които просто въртят геврека и наливат гориво :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: powerade и 58 госта