
TURBO на GOLF 4
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
TURBO на GOLF 4
Здр. Имам голф 4 AJM 1.9TDI 115 к.с 2000г., купих го преди 3 месеца от Италия уш на 115000 км. ,но турбото е за смяна има луфт . 1-вия ми въпрос е по принцип кога трябва да се сменя турбото ? 2-рия е турбото трябвали да се чува постоянно и на най-ниските обороти чува се постоянно се едно ще излети и на 1000 оборота се чува... 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
По принцип турбото се чува но не и на 1000 оборота ! Като подадеш газ към 1500 започва да свири /поне при мен/ после при постоянна скорост не се чува докато не започнеш пак да ускоряваш естествено при по-ниски обороти понеже от 3000 нагоре няма как да го чуеш - вече се върти мнооого бързо а и двигателя достатъчно бучи
115 000 е доста рано за смяна на турбо а и то не се сменя на определени километри а когато му дойде времето
А ако имаш луфт значи трябва да погорва масълце и маркуча към кулера да е доста омаслен. По-евтиния вариант е рециклиране на турбото /700лв/ а по-сигурния ,ако ще си караш колата още- ново за около 1300-1500лв !
П.С Еееех тия турбо коли от Италия.....


П.С Еееех тия турбо коли от Италия.....

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Stivi написа:
П.С Еееех тия турбо коли от Италия.....
Дам, те в Германия тъкмо преди да ги продават сменят турбо за 1500евро...това им е мечтата да ти връчат кола със здраво турбо....да не се залъгваме колеги и в Италия и в Германия колите се продават поради някаква причина...., защото там ремонтите са в пъти по скъпи...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
chefito написа:Stivi написа:
П.С Еееех тия турбо коли от Италия.....
Дам, те в Германия тъкмо преди да ги продават сменят турбо за 1500евро...това им е мечтата да ти връчат кола със здраво турбо....да не се залъгваме колеги и в Италия и в Германия колите се продават поради някаква причина...., защото там ремонтите са в пъти по скъпи...
В Германия водят колата на сервиз и сменят масло и не карат яко газ в жегите-а на турбото това му е достатъчно за да окара до ремонт на мотора

- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
niks76 е прав че звука не е индикация за работата на турбото за хлабината трябва да се погледне в допуските но е добре да се замери компресията и дали гори масло ( ако турбото не е в ред колата пуши яко и не върви ) а относно смяната на турбината такива могат да се намерят за около 900-1000лв. нови !
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
chefito написа:Stivi написа:
П.С Еееех тия турбо коли от Италия.....
Дам, те в Германия тъкмо преди да ги продават сменят турбо за 1500евро...това им е мечтата да ти връчат кола със здраво турбо....да не се залъгваме колеги и в Италия и в Германия колите се продават поради някаква причина...., защото там ремонтите са в пъти по скъпи...
колега никои не казва че в германия сменят турбини преди да продадат колата НО в германия сменят редовно маслото за разлика от Жабария


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта