



Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотомер.
Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотомер.
Здравейте, колеги. Имам Голф3, 1,9Д. От няколко дни се появи следния проблем - когато запаля не изгасва лампата на акумулатора, мига лампата на маслото и не работи оборотомера. Автомобила си върви - няма никакви видни проблеми, масло има. Дали зарежда алтернатора не съм мерил. Понякога лампите изгасват, оборотомера започва да отчита, но това е за около минута или две, а след това пак проблема. Молбата ми е някои да ми каже ако се е сблъсквал с нещо подобно или ако знае кое е общото между трите неща, което дава този дефект. Благодаря Ви. 

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотом
Проблема ти се нарича алтернатор .Какво точно е, не мога от клавиатурата да видя- но е на 99% оттам
погледни дали има четки ( все още)
. Има влияние към показанията на оборотомера , при предкамерните , системата за ранно предупреждение на мазането , взема сигнал за оборотите на мотора от алтернатора , и ако той не работи - сам виждаш какво се случва 



-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотом
По лесно ще го разбере като динамо..
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотом
onzius написа:...Дали зарежда алтернатора не съм мерил. Понякога лампите изгасват, оборотомера започва да отчита, но това е за около минута или две, а след това пак проблема....
Разбрал го е вече

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотом



Re: Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотом
Благодаря ви, колеги. Бих отишъл на сервиз, но съм се побил на един остров в Гърция и се опитвам да решавам проблемите си сам доколкото мога. Утре ще го отворя и ще видя. Благодаря ви още веднъж, живи и здрави. 

- georgebonev
- Мнения: 3107
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотом
Колега, имах подобен проблем лятото, но при мен имаше и стържещ звук от към зоната на пистовия ремък - решението се оказа менте ролка на алтернатора (имаше надпис Brazil) и след смяната й (с LUK/INA - Freilauf) всичко заспа. Писал съм в темата на сервиза на Ники и Мишо в с.Герман.
При теб, ако няма стържене от към алтернатора, може и само кабел да е - връзката от алтернатора до таблото и акумулатора. Имам ел.схеми - може да ти помогнат на първо време.
При теб, ако няма стържене от към алтернатора, може и само кабел да е - връзката от алтернатора до таблото и акумулатора. Имам ел.схеми - може да ти помогнат на първо време.
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Голф3, 1,9д проблем с лампи акумулатор и масло, оборотом
Аз имах същият проблем неотдавна. Двигателят е малко от първородните - 1.6Д чист атмосферен, но симптомите бяха същите ... мига лампата на акумулатора, свети маслото и пищи зумера. Отначало угасваха след известно време, но една вечер изгряха за постоянно.
Отидох при едни момчета на Св. Наум и те смениха релето, което е отзад на алтернатора - 14.1 волта ги закова моментално. Провери го - при мен беше лесно достъпно.
Като допълнителни симптоми - алтернатора не достигаше долната граница от 13.8 волта.
Отидох при едни момчета на Св. Наум и те смениха релето, което е отзад на алтернатора - 14.1 волта ги закова моментално. Провери го - при мен беше лесно достъпно.

Като допълнителни симптоми - алтернатора не достигаше долната граница от 13.8 волта.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта