Колеги, колата е на мой познат, аз му помагам да я оправим. Значи по колата имаше два основни проблема:
- много дълго време подгряваше (1мин.) в топло време (3-4 градуса) - отстранихме проблем чрез смяна на датчика за темепература на антифриза, който се намира отзад на фланеца на главата. Вече е ок, подгрява си нормално. Междувременно сменихме и подгревните свещи, имаше 2 неработещи.
- понякога пали с много въртене, понякога пали веднага - от къде може да идва това? Значи преди да сменим подгревните свещи си палеше (значи колата е нов внос и е след регистрацията е каране 50км.). Съмнявам се в някой датчик, може би разпределителен вал или колянов?!
Не е нормално едната сутрин да върти все едно няма нафта, а на другата сутрин да запали от раз.
Да, ще я закачим на диагностика, въпроса ми е какво да се очаква?
Благодаря!



Пасат 5,5 AVF - понякога пали с много въртене
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 5,5 AVF - понякога пали с много въртене
Колега,проверете тандем помпата да не е протекла и да дърпа въздух.Много често срещан проблем е при ПД моторите
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат 5,5 AVF - понякога пали с много въртене
Тандем помпа,о-пръстени на дюзите?Подкачащата помпа в резервоара чува ли се да работи?За коляновия вал не се съмнявайте
а виж разпределителния може да има вина,също така и реглажа на дюзите,но трябва всичко да се провери и едно по едно да се отмята
Стойностите на дюзите..
П.П. колегата ме е поизпреварил..


П.П. колегата ме е поизпреварил..
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат 5,5 AVF - понякога пали с много въртене
При мен виновници за същия проблем бяха о-пръстените на дюзите,общо взето този проблем(трудно палене понякога) е труден за диагностициране и става с налучкване,което е неприятно от финансова гледна точка.За тест дали влиза въздух от о-пръстените и тандем помпата моя майстор направи така,даде маркучите на помпата от резервоара на късо(т.е. свърза ги един с друг),а двата маркуча от тандем помпата сложи в пластмасово шише(срязано от кола примерно)пълно с нафта,пали се колата и се гледа за мехурчета въздух в обратната нафта,ако има, са или от помпата(ако няма теч малко вероятно) или от гумичките на дюзите,,ако няма се тръгва към резервоара- сменя се нафт.филтър и о-пръстенчето на клапана му, гледа се охладителя на нафтата за течове,херметичността на горивопроводите и подкачващата помпа,малко вероятно е това трудно палене да е от разпр.вал,повдигачи и дюзи.
Ето моята тема по въпроса_>
http://www.vwclub.bg/forum/search.php?keywords=bora+asz+%D0%B2%D1%8A%D1%80%D1%82%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5+%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE+%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Ето моята тема по въпроса_>
http://www.vwclub.bg/forum/search.php?keywords=bora+asz+%D0%B2%D1%8A%D1%80%D1%82%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5+%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE+%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат 5,5 AVF - понякога пали с много въртене
Така, значи за момента само закараха колата на диагностика - нищо не е открито, няма грешки. Утре ще сменяваме о-пръстените на дюзите да видим. Помпата в резервоара работи, няма течове от тандем помпата.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат 5,5 AVF - понякога пали с много въртене
Последни новини:
- налягане от помпата в резервоара е ок
- вакуум помпа - пак прегледана за течове, няма
- сменени 0-пръстени на дюзите - колата вече трети ден пали.
Преди да напиша решено обаче ще изчакам още 1-2 дни да пробваме.
Благодаря за помощта!
- налягане от помпата в резервоара е ок
- вакуум помпа - пак прегледана за течове, няма
- сменени 0-пръстени на дюзите - колата вече трети ден пали.
Преди да напиша решено обаче ще изчакам още 1-2 дни да пробваме.
Благодаря за помощта!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Пламен Тодоров и 31 госта