Привет!
Скоро забелязах, че имам малък теч от Скоростната кутя. Теча е от семеринга на оста, която влиза в скоростната кутия, за превключване на предавките на пасат Б5 1.9 тди АФН 99г
Някой сменял ли го е този семеринг?
Трудна ли е процедурата?
Някой знае ли какъв е номера му, или по точно какъв да търся да купя?
Благодаря!



пасат Б5 АФН Теч на масло от скоростната кутия - решен!
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
пасат Б5 АФН Теч на масло от скоростната кутия - решен!
Последна промяна от svere на Пон 30 дек 2013 16:50, променено общо 1 път.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат Б5 АФН Теч на масло от скоростната кутия - решен!
След като не получих помощ, а не обичам да карам колата на майстор, реших да опитам сам.
За по голямо удобство свалих тръбата на ауспуха, там дето е наставката за средното гърне и я бутнах в страни. Отвори се чудесен достъп до гадното семерингче :)
Свалих лостовата система към скоростите, която е с едно болче, заострено в единия край и влиза в една дупка на оста на избирача. С малко мъка с остро шило успях да измъкна семеренга. Почистих леглото, подсуших и сложих новия семеринг като го набих с една тръбичка, специално подбрана предварително със външен диаметър 23мм. вътрешен 17мм.
После всичко по обратния ред.
Ще видим след няколко дни като покарам как съм се справил, дали ще има теч.
Важно!
В магазина за авточасти, по каталог ми дадоха семеринг с размери 24х16х6......... предварително бях прочел че е хубаво да бъде една идея по стегнат от към оста. Взех си за всеки случай семеринг с размери 24х15х7. Като пробвах единия и другия, по ми допадна как пасва втория и съответно сложих него.
УСПЕХ НА ВСИЧКИ, КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТТА И КУРАЖА САМИ ДА СЕ СПРАВЯТ С РЕМОНТИТЕ ПО КОЛАТА!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
За по голямо удобство свалих тръбата на ауспуха, там дето е наставката за средното гърне и я бутнах в страни. Отвори се чудесен достъп до гадното семерингче :)
Свалих лостовата система към скоростите, която е с едно болче, заострено в единия край и влиза в една дупка на оста на избирача. С малко мъка с остро шило успях да измъкна семеренга. Почистих леглото, подсуших и сложих новия семеринг като го набих с една тръбичка, специално подбрана предварително със външен диаметър 23мм. вътрешен 17мм.
После всичко по обратния ред.
Ще видим след няколко дни като покарам как съм се справил, дали ще има теч.
Важно!
В магазина за авточасти, по каталог ми дадоха семеринг с размери 24х16х6......... предварително бях прочел че е хубаво да бъде една идея по стегнат от към оста. Взех си за всеки случай семеринг с размери 24х15х7. Като пробвах единия и другия, по ми допадна как пасва втория и съответно сложих него.
УСПЕХ НА ВСИЧКИ, КОИТО ИМАТ СМЕЛОСТТА И КУРАЖА САМИ ДА СЕ СПРАВЯТ С РЕМОНТИТЕ ПО КОЛАТА!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта