Проблема с моя автомобил е следния:
По някога пали трудно(почти не се случва).При студен двигател работи перфектно.Когато достигне температура 70-80 градуса изведнъж мощността се губи.Почти не ускорява без значение на коя скорост превключа.
На автодиагностиката изписа късо съединение във веригата на дебитомера, но не мога да цитирам точно всичко, което пишеше! Този, който ми направи диагностиката ми каза при поява на проблема да извадя буксата на дебитомера, и ако автомобила пак въврви по същия начин аварията е прекъснат кабел, ако върви по-добре проблема е в дебитомера. Пробвах вървеше пак по същия начин.
Днес опитах да извадя една букса, която мислех, че е на температурния датчик, но май съм се заблудил и мисля, че съм извадил буксата на MAP сензора! Намира се на една тръба с голям диаметър точно от ляво до казанчето за антифриза(поправете ме ако бъркам)! Вадя буксата при загуба на мощност без да гася двигателя, поставям я пак на мястото и и автомобила отново работи перфектно, но след малко пак губи мощност!
Моля Ви, помогнете, ако имате идея какъв е проблема!!!
Мисля да сменя маркучите за вакуума! Не знам дали ще помогне, но трябва да започна от някъде! Този, който е за управление на турбината ми изглежда пречупен и е малко къс.
Благодаря Ви предварително за указаното съдействие!!!



VW Passat b5.5 1,9/131/3bg/AVF - Губи мощност при t=70-80 gr
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: VW Passat b5.5 1,9/131/3bg/AVF - Губи мощност при t=70-8
буксата на MAP сензора е точно на една голяма тръбба (въздуховод),щом излиза дебитомера и когато го откачиш няма разлика значи е от него.по щателна диагностика и трябва.А за температурния датчик е точно зад главата в ляво на фланеца.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: VW Passat b5.5 1,9/131/3bg/AVF - Губи мощност при t=70-8
Здравей колега . Ами ти почти си си отговорил на въпроса "На автодиагностиката изписа късо съединение във веригата на дебитомера," , от дебитомера колата губи мощност (при мен беше от него , имахме съмнения в турбо , вакуми , после дюзи какво ли не , но накрая взех от на сестра ми колата имаше същия дебитомер сложих го на моята, направих едно кръгче - перфектна , сложих моя на нейната и пак кръгче - ами умряла работа .... не върви . За това пробвай от някои ако има дебитомер (да не се набутваш) , ако не е от него аз не мога да помогна !
Re: VW Passat b5.5 1,9/131/3bg/AVF - Губи мощност при t=70-8
Благодаря на всички, които се отзоваха!
Реших си проблема! Brezel беше най-близо до решението на задачата! Специални поздрави за него от мен!
Извода, който си направих е - Ползвайте контактен спрей, когато имате електрически проблем
Реших си проблема! Brezel беше най-близо до решението на задачата! Специални поздрави за него от мен!
Извода, който си направих е - Ползвайте контактен спрей, когато имате електрически проблем

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта