Здравейте, колеги, преди броени дни си купих Сеат леон 1.9 тди 110к.с. AHF двигател. Днес ми откриха една грешка с код 17656 на компютърната диагностика и ми казаха, че трябва да сменям горивна/дизелова помпа или нещо такова, намира се отпред пред двигателя. Четох във форума, че има вариант с настройване на няквакви граници или прочистване на ел. блок на гореспоменатата помпа. За нова година пътувах малко извънградско и тогава ми се повяви проблем, а именно в движение по автомагистралата, колата ми изгасна, но след това веднага я запалих и не ми се появи повторно. Попринцип нямам проблеми с паленето, сутрин от 1вия с малко задържане на ключа или в най лошия случай от втория път успявам да запаля на студен мотор.
Моля дайте съвет какво да правя, че майсторите в София веднага ме пратихад да търся нова помпа, а като чух цените не са много приятни. В гаража, в който днес ми пипаха колата, не успяха да отворят помпата, за това не знам със сигурност дали помпата си е отишла.
Благодаря предварително !



Сеат леон 1.9 тди 110к.с. AHF Грешка с код: 17656
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Грешка с код: 17656
Колега по принцип се получава от неправилна центровка(прескочил зъб)
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Грешка с код: 17656
Честито с покупката. Не е от помпата , а авансатора - може да е затлачен с боклуци и оттам да не реагира адекватно на исканото от ЕКУто , на първо време смени горивния филтър (може да срежеш стария да видиш дали и какви батаци има )и обърни внимание дали вървят мехурчета въздух по прозрачния маркуч към помпата-ако са дребни не е проблем , ако има големи балони - отнякъде смуче въздух от маркучите около филтъра например и този въздух също пречи на авансатора. За новия филтър -при смяната задължително се напълва първо с дизел и тогава се закача на маркучите. Сложи добавка за разтваряне на вода в дизела , после и добавка за прочистване на горивната система.Слагай на всяко зареждане 2Т масло - долугоре на 10 л - към 100 мл масло ( първо маслото и после зареждаш ).Ако не се оправи може да се наложи сваляне на помпата и след това на клапанчето за почистване или смяна с ново.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 04 яну 2014 18:50
- Автомобил: Seat Leon 1.9 TDI 110
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: София
Re: Сеат леон 1.9 тди 110к.с. AHF Грешка с код: 17656
При покупката на колата смених всички филтри (4 маслен, горивен, въздушен и някъв на купето с активен филтър или нещо подобно). За съжаление от сервиза не ми дадоха стария филтър и няма как да проверя дали и колко е замърсен. Относно новия филтър, отново не знам дали са го напълнили с дизел, но се надявам че са знаели за тази подробност..
Ще пробвам да слагам от това масло при зареждане и се надявам да има някакво подобрение, въпросът е че за да разбера дали съм постигнал нещо трябва да я закача на комп. и да видя дали отново ще ми изпише въпросната грешка...
Ще пробвам да слагам от това масло при зареждане и се надявам да има някакво подобрение, въпросът е че за да разбера дали съм постигнал нещо трябва да я закача на комп. и да видя дали отново ще ми изпише въпросната грешка...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта