Здравейте колеги имам следния проблем.Оня ден си изкачвам един баир бях на трета , газта до доло и усетих как колата са движеше на някакви леки тласъци. Все едно отнемах газта и пак давах. Усещаше се леко придърпване. Над 3 хиледи оборота го усещам това.Горивния филтър е сменен.Въздушния също. И сякаш пушеше отзаде сиво...След това пробвах и на първа и на втора но не усетих да придърпва. Явно на трета защото повече се задържа във високия диапазон на обороти и са усеща.
Друг случай пак тези дни. Дадох и рязко газ. И като спрях пушеше пак сиво. Поработи малко и са оправи. НЕ знам има ли нещо общо... Ориентирайте ме какво да направя...



1z придърпва на високи обороти
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1z придърпва на високи обороти
Забелязвам напоследък ,че такива теми се "позасилват" в студеното време
Ще се повторя от една сходна тема :

Ще се повторя от една сходна тема :
samo_pechka написа:Обсъждали сме го това в други теми , логично обяснение засега е "омекнали" пружини на клапаните. Това прикадяване и за момент неравномерна работа на три цилиндъра е по-възможно да се случи на студен мотор и масло "по-гъсто" от 5W-40 ( да речем 10W-40) . Пренапълват се повдигачите и пружините на клапаните не успяват да ги "приберат" . Може и друг да е проблема , но мисля основно това е причината
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: 1z придърпва на високи обороти
Аз високи обороти на студен мотор не вдигам... беше си загряло на почти 90 градуса... и да с 10 w 40 съм но миналата зима нямах такъв проблем..
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: 1z придърпва на високи обороти
Какво става с форума... Никой ли не може да даде мнение ?... Преди не беше така...
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: 1z придърпва на високи обороти
Здравей , има ли цедка ( един болт с отвори и ситна цедка в него ) на входа на помпата ? Скоро взех едно Терано и като го изфорсирам почва да претирса и над 1800-2000 об не върви и пуши ( горивен , въздушен нови ). Оказа се цедката на входа на помпата ( Бошова почти като Сеата ми ахф/2000Г. ) - затлачена в долния край. Разпробих цедката и се оправи .Преди това ми набиваше постоянно грешка на авансатора - явно като няма гориво се сбърква ...
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: 1z придърпва на високи обороти
Не няма такова нещо...
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: 1z придърпва на високи обороти
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=142012&hl=
колега при мен се оказа проблем с уестгейта.и клапан N75
колега при мен се оказа проблем с уестгейта.и клапан N75
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: 1z придърпва на високи обороти

Последна промяна от KadROo на Вто 21 яну 2014 13:19, променено общо 2 пъти.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1z придърпва на високи обороти
Съвета ми е да отидеш при Ифидика!
- =TDI=
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
- Автомобил: Passat 1.9 TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Хасково
Re: 1z придърпва на високи обороти
Мотора ми е същия 1 Z и имах същият проблем.
Причината - циркулация на въздух между филтъра и ГНП-то.( почти 50/50 % )
Решението- смяна на всички маркучлета за обратна нафта;
-смяна на гуменият ,,О" пръстен на клапана за обратната нафта на филтъра;
- притягане на всички скоби на връзките от резервоар до ГНП
...изчезна въздуха и всичко се оправи.
Успех!
Причината - циркулация на въздух между филтъра и ГНП-то.( почти 50/50 % )
Решението- смяна на всички маркучлета за обратна нафта;
-смяна на гуменият ,,О" пръстен на клапана за обратната нафта на филтъра;
- притягане на всички скоби на връзките от резервоар до ГНП
...изчезна въздуха и всичко се оправи.
Успех!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта