ГОлф 3 1.9 тди 1з

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
b4ssGTI
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 14 юни 2011 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

ГОлф 3 1.9 тди 1з

Мнениеот b4ssGTI » Сря 15 яну 2014 14:04


Взех си голфа преди 6 месеца от както е студено забелязах че пали малко по трудно от 4-5 въртене на стартера а не както е редно от първия 1-2, а е още 0 градуса. гледахме свещите и са наред , всички филтри са сменени , остана поне така според моя човек варианта на това реле забелязахме че пластинката е изгоряла и е с телчица превързано, възможно ли е да е от проблема и ако да може да ли си измисля пластинка горе долу като дебелина и да го направя сам или трябва ново реле, да не би да изгори нещо ако е по-дебела пластинката. а като 2ри вариант ако не е това мислим че е помпата да се настрой на компютър. вие какво ще ми кажете?
Прикачени файлове
20140115_134912.jpg
20140115_134927.jpg




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: ГОлф 3 1.9 тди 1з

Мнениеот Spas » Сря 15 яну 2014 17:11


Toва е релето за подгряването на антифриза, бих те посъветвал да го погледне специалист, защото моето изгоря буквално, заедно с кабеляците, поради някаква подобна глупост на предишния собственик.


b4ssGTI
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 14 юни 2011 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ГОлф 3 1.9 тди 1з

Мнениеот b4ssGTI » Сря 15 яну 2014 19:34


а има ли нещо общо с паленето или направо да минавам на диагностика за помпата да пипнат?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта