1.9 TDI 131 к.с. - колко време издържа турбината?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20247
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

1.9 TDI 131 к.с. - колко време издържа турбината?

Мнениеот Vlad777 » Пон 19 мар 2007 15:02


Един приятел си харесал автомобил с този двигател. Ауди А3 куатро, 2002 г.

Обаче някакъв майстор го наплашил, че турбо на този двигател се сменя на 15 000 км :shock

Има ли някой с такъв автомобил да каже за какво става въпрос? и колко струва новото турбо?




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 19 мар 2007 15:05


ами възможно ли е въпросният майстор толкова да разбира че като мине колата през него и след това турбото да се скапе на 15 000.
Турбината на 131 конйовия мотор е много добра и даже масово я слагат на по малките мотори с цел тунинг :wink:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20247
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 19 мар 2007 15:15


То и аз така съм чувал, но реших да питам тук да не би да съм се объркал...

Иначе според мен 131 к.с. мотора 1.9 тди е най-добрия от всички 1.9 и 2.5 тди.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20247
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 19 мар 2007 15:17


а с чип на този мотор какво се получава? :roll:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: 1.9 TDI 131 к.с. - колко време издържа турбината?

Мнениеот Amorphiss » Пон 19 мар 2007 15:22


Vlad777 написа:Един приятел си харесал автомобил с този двигател. Ауди А3 куатро, 2002 г.

Обаче някакъв майстор го наплашил, че турбо на този двигател се сменя на 15 000 км :shock

Има ли някой с такъв автомобил да каже за какво става въпрос? и колко струва новото турбо?

:shock :shock :shock :shock
Е гати и маистора то ще излезе още малко ,че заедно със смяната на маслото и филтрите се сменя и турбината еи така на бърже като консуматив :twisted: иначе цената на чисто ново турбо Гарет за този мотор е около 450-500 евро. Но моя съвет е този твои приятел да си зима колцата и като види този "Мастор" да започне да се смее дълго и продължително :xaxaxa или да го рита от тука до обяд :lol:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 19 мар 2007 15:25


Vlad777 написа:а с чип на този мотор какво се получава? :roll:


Ми грубо казано сложи 30-32 коня отгоре. Хубавото на тия колици е че става много културно (лесно и бързо) чипосването през ОБДбуксата без да се презапоява чипа.


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пон 19 мар 2007 16:45


Vlad777 написа:а с чип на този мотор какво се получава? :roll:
http://www.digitaltuning.bg/products.php Ей тука гледай тея велики мастори колко го правят :bowdown


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пон 19 мар 2007 16:45




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20247
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 19 мар 2007 16:51


Ясна е работата. Все пак някой от личен опит ако има да каже с такъв двигател?

itan75, смени си аватара :idea: Този противоречи на правилата на форума:
"Не са допустими и обиди към притежателите на други марки автомобили и други автоклубове."


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 19 мар 2007 17:02


itan75 написа:Ей тука гледай тея велики мастори колко го правят :bowdown


то майстори имам много ама не е толко от значение кои е майстора (щото почти всички си постигат еднакви резултати) а е важно какъв е капацитета на мотора (колко има резерв) Почти във всички сайтове го дават 33-35 коня та затова съм склонен да вервам че горе долу такива стойности се получават.

Абе тоя мотор си е класика. Аз сега съм мераклия на голф 4 с такъв мотор.

колегата STIVI не беше ли с такъв мотор, той требва да знае.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 19 мар 2007 17:19


Brezel написа:
itan75 написа:Абе тоя мотор си е класика. Аз сега съм мераклия на голф 4 с такъв мотор.

колегата STIVI не беше ли с такъв мотор, той требва да знае.


Може да е съвпадение на никовете,но аз за съжаление не съм с такъв мотор /мога да го имитирам с чипче/, а мноооого бих искал :wink: Иначе това за турбинатата на 15 000км яко ме разсмя :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 19 мар 2007 20:19


Кажи му на твоя приятел ако е толкова наплашен да ми го даде за 10к да се мъча години наред с маслото да давам по 2к за турбини :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20247
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 19 мар 2007 22:45


17200 е цената и за точно този автомобил е много добра.

На него обаче му трябва надеждна кола, която не се чупи, защото много пътува, а този "майстор" го е наплашил...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 20 мар 2007 1:52


като проблем на тоя тип мотор е единствено 4е пука по 4есто марку4а отиващ към интерколера(на такава тема съм си говорил много с фирмените сервизи на ауди и ФВ във париж)а за самото турбо -са едини4ни слу4аи с подмяната му при положение 4е тук не се разглобяваза по4истване на геометрията а се сменя направо цялото турбо.така 4е кажи на пи4а да не се 4уди много стига, колата да е добра-това е малък самолет
аи кола да не се 4упи не съществува-но вси4ко е на късмет :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 мар 2007 12:50


Може би единствено за застраховака направо да махне катализатора за да не се зацапа променливата геометрия.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 126 госта