Колегата преди мен каза - това са дюзите, които имат метална тръбичка за подаване на горивото от помпата и гумени тръбички за обратна нафта - събира се в помпата и обратно в резервоара.
Ако е от гумените маркучета - сменят се с нови. Както си отбелязал със стрелка - това е тапата на отвора за обратна нафта от дюзата. Моите са 3.2 мм Гейтс, наскоро сменях, 5.50 лв. за метър. Възможно е при смяната на свещите (подгряващите свещи - под дюзите са и са свързани една с друга с метална пластина за +12V) да са закачени с гаечния ключ и да са се пробили.
(Само че, старите ми гумени маркучета, също бяха 3.2 мм Гейтс, но като ги сменях, видях, че са с по-голям вътрешен размер, а новите маркучета с малко по-малък и трудно влизаха. Не знам, дали е от това, че новите са с по-малък дебит, но при мен започна да се появява черно петно под ауспуха от изгорелите/неизгорелите газове. Преди смяната го нямаше).
Ако ти изпуска от металните тръбички - отвива се гайката, намества се металната тръбичка и се завиват наново гайките. Проверяваш дали изпуска първо на празен ход, после като натовариш двигателя на някой баир например. На място и да даваш газ, може да не изпуска.
При мен все още изпуска едната метална тръбичка, но изпуска само когато натоваря по-сериозно дригателя. Когато карам градско, бавно, без натоварване на двигателя - не изпуска. Доколкото разбрах - отвиват се гайките, намества се тръбичката и пак се завива гайката, докато се уцели и спре изпускането.

Като гледам двигателя, обаче, моя е малко по-различен - капака на главата при мен е с три болта за закрепване, металните тръби към дюзите при мен са по-различни, подгряващите свещи и те по-различно седят... Интересното е, че при мен няма тапа на първа дюза за обр.нафта, а вместо тапа - маркучето влиза в помпата, а трета и четвърта дюза са свързани с тройниче и така всичката обратна нафта се събира в първи цилиндър и от там в помпата?
(без капак на главата, снимката е правена, когато сменях гарнитурата)
