голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
Колеги здравейте.Имам голф 4 тди 110к.с. AHF е кода на двигателя.колата си я купих лятото и засега съм доволен но има следния проблем.като загрее колата върти повече стартера. докато ако е судена пали от раз но загрее ли върти повече и ме дразни.това което съм направил до момента е.сложих нов акумулатор,стартера е прегледан и е гресиран,нов температурен датчик.но проблема си остана.искам да попитам как може да се оправи този проблем без да и слагам чип и без да я прекодирам на автоматик.който знае нека пише. предварително благодаря.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Проблем с топло палене голф 4
Проблема с "топлото" палене се решава точно по начина,който не искаш. Друг вариант е чрез реле да изключва темп. датчик докато запалиш.
Re: Проблем с топло палене голф 4
Добре де не се ли компенсира износванено на помпата по някакъв начин или аз си говоря глупости.но трябва да я оправя по някакъв начин щото много ме дразни.но наистина ли няма други начини?
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
А забравих да попитам ако сложа чип проблема с топлото палене със сигурност ли ще изчезне?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
Зависи кой ти прави чипа,може и само това да се направи 

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
намери си някой да ти сложи реле и не се занимавай с глупости!!!!
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
Колеги а ако я прекодираме на автоматик май ще почне да пали леко.Ама искам да попитам ще има ли последствия някакви ако го направя?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
доста колеги караме на автомат!няма проблеми става една идея по-мудна в ниските,но пък пали перфектно :)
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
А варианта с реле(емулатор) също става така ли да разбирам и ще почне пак да пали леко?Ако е така може би това е най удачния вариант?вие как мислите колеги?
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
Колеги а неможе ли да се видят стойностите там на картата и евентуално да се въведат други за да пали по лесно?без да се вдигат конете демек да си остане Stock
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
колега ето тук: http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
е описна целия проблем и неговото решение най-подробно !!!
е описна целия проблем и неговото решение най-подробно !!!
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: гр.Добринище
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
Може да се направят настройки само на съответната карта без да се пипат другите,но пак трябва да ти се разпой чипа.И да проблема изчезва с топлото палене,и както ти е казал колегата по горе-зависи кой ти прави настройката.Поздрави!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
А какви са минусите при чип тунинга.Питам защото съм решил на заплата да ходя при Brezel и да не се занимавам повече с глупости.Та искам да питам какви са отрицателните неща нещо да не се счупи в последствие например турбо и ли нещо друго защото мотора не е направен за такова натоварване.Някой ако има наблюдения някакви нека сподели преди да направя тази крачка.



- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
Единствения проблем е при маховика на кутията, там заминава по-бързо и ако замомента е почнал, ще замина по-бързо, друг негатив няма, но освен чип друг начин няма и най-добрия и в същото време приятен. Това с прекодирането е пълна простотия, после започват да се оплакват че колата тресе като откачена !
Re: голф 4 тди 110к.с. AHF Проблем с топло палене
Аха ясно колега.Ами аз преди 2 седмици смених комплект съединител с маховик щото вече беше се поразбил доста и тресеше. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 20 госта