Здравейте,имам тема,че колата не пали сутрин на студено,но въпроса ми е за друго.
Може ли да е от тандем помпата когато е студено да връща нафтата /приятел спомена,че е имал съшия проблем и така си го е решил/
И дебитомера има ли значение първото палене за деня/пак според приятел за дизела било без значение/
PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер-решено
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер-решено
Последна промяна от aron1 на Съб 17 дек 2016 10:59, променено общо 1 път.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер
Е нали се споменаваше в твоята тема, че тандем-помпата ти е нова?
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер
да ,нова е купена преди 2г,но незнам китайска ли е ква е/от предишния собственик/ идеята е може ли да дава само такъв проблем или изцяло се бъгясва /влияе на турбото и спираяките/
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер
[quote="°niksi°"]Сложихме и чисто нова тандем помпа Пиербърг [/quote
Е това надали е китайско........въпросът е в какво състояние е самата помпа в момента. Само да ти кажа, че моята (Luk) я рециклирахме с "пълен" ремонтен комплект и пак същата работа
Е това надали е китайско........въпросът е в какво състояние е самата помпа в момента. Само да ти кажа, че моята (Luk) я рециклирахме с "пълен" ремонтен комплект и пак същата работа

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер
aron1 написа:Здравейте,имам тема,че колата не пали сутрин на студено,но въпроса ми е за друго.
Може ли да е от тандем помпата когато е студено да връща нафтата /приятел спомена,че е имал съшия проблем и така си го е решил/
И дебитомера има ли значение първото палене за деня/пак според приятел за дизела било без значение/
Да може да връща нафтата тандем помпата без значение дали ще е топла или студена.
Дебитомера няма значение първото палене.Данните са едни и същи дали топла или студена.
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер
Значи драмата продължава,след като колата го прави само след много голям престой,не е помпата значи
И
И
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер-решено
софтуерен проблем решен от Ангел от HEED сервиз
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер-решено
Ще ни споделиш ли малко повече?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер-решено
Интересно? Какъв по точно?
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер-решено
То че Ангел е много напред с матрЯла е ясно, но за софтуерен проблем свързан със студено палене за сефте чувам!
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 AJM тандем помпа и дебитомер-решено
Проблема беше в това,че предишния собственик ми я продаде лятото когато колата палеше,когато тръгнах да я обслужвам звънах на Ники от Герман.По случайност и предишния собственик е ползвал същия майстор,така дойде зимата и станаха проблемите.Естествено и аз тръгнах с обслужване на дифтунги и гумички на дюзите и каквото се сетите/защото казваха смуче въздух/,но Ники ми каза ,че са сложили дюзи от 131 и според него проблема е там.Така се и оказава понеже са по големи компа не ги разпознава правилно и не подава правилно гориво към тях, отделно се оказа,че дюзите са от различни коли/збирщайн/,ЕГР е затапен и т.н.Ангел пренаписа чипа зададе дюзи 131 промени таблиците за студено палене и още разни там магий които той си знае,но факт колата работи по добре,пали сутрин и така




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта