Имам проблем с испанската глезла. До вчера всичко по нея ок, но от вчера сутринта не иска да пали. Акумулатора е сравнително нов, не повече от 6 месеца! Върти много, изобщо не се затормозява, но не иска да пали. Нафта има.
Закачих я на ВАГ-а и ми показа следната грешка:
Код: Избери всички
1 Fault Found:
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
------долния ред не го виждам, тъй като не ми е кракнат vcds-aПроблемът е, че този клапан го сменях скоро. Тогава имах друг проблем, описан тук и тук.
В момента в главата ми се въртят два варианта: или клапана да е заминал или алармата да се лигави. Не съм я връзвал аз и даже не знам каква марка е алармата. Знам само, че когато алармата е включена по същия начин не пали, тоест реже горивото някъде някакси. Дали не е възможно точно този клапан да реже и след това компютъра да не си го намира?
Как бих могъл да тествам на полеви условия? Мисля да подам директно от акумулатора 12 волта на клапана и да пробвам така да запаля?
Благодаря Ви предварително!
