Това е грешката която дава след компютърна диагностика:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 038 906 018 J
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1810
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
1 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Readiness: N/A
Актуатора сменен с НОВ, оригинален (клапана който управление променливата геометрия на турбото). Турбината е изчистена в сервиз и по думите на монтьора: "има изкривени лопатки на геометриата". След 3400-3500оборота колата влиза в авариен режим - забива и става кола без турбо. Максималните километри който мога да вдигна са под 160km/h преди повредата спокойто вдигах 190. Какво ще ме посъветвате ?
п.п. Тъка като гледам май съм за нова турбина ...

