Golf 4 AHF проблем с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Golf 4 AHF проблем с турбото

Мнениеот B_A_D » Пон 17 фев 2014 21:56


Колата е VW Golf IV 1.9TDI 110hp , двигател - AHF

Това е грешката която дава след компютърна диагностика:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 038 906 018 J
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1810
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
1 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Readiness: N/A


Актуатора сменен с НОВ, оригинален (клапана който управление променливата геометрия на турбото). Турбината е изчистена в сервиз и по думите на монтьора: "има изкривени лопатки на геометриата". След 3400-3500оборота колата влиза в авариен режим - забива и става кола без турбо. Максималните километри който мога да вдигна са под 160km/h преди повредата спокойто вдигах 190. Какво ще ме посъветвате ?

п.п. Тъка като гледам май съм за нова турбина ... :banghead

Последна промяна от B_A_D на Пон 17 фев 2014 23:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с турбото на Golf 4

Мнениеот okti_1 » Пон 17 фев 2014 22:17


Центровай си добре актуатора-мисля че проблема е в него


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с турбото на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Пон 17 фев 2014 22:18


Може да опитам едно ЕГР чистене на всм. колектори, както и смяна/чистене на N75 и смяна на вакуум маркучета. Дали ще има смисъл ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбото на Golf 4

Мнениеот nasko1978 » Пон 17 фев 2014 22:38


Винаги има смисъл!
Никога не чистя турбина без да изчистя колектора,да сменя вакумите,гарнитурите и т.н.
Ако турбината има видими проблеми изобщо не я слагам на колата,за да си спестя главоболия.
Направи логове да погледнем за какво иде реч. :th_up


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем с турбото на Golf 4

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 17 фев 2014 23:11


Направи лог на 3,10,11 канал на 4-та предавка от 1500 до 4500 об/мин на пълна газ.


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с турбото на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Пон 17 фев 2014 23:15


Не мога да стигна 4500 оборота ... най-много 3700 и забива :banghead :banghead :banghead

Последна промяна от B_A_D на Пон 17 фев 2014 23:28, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Golf 4 AHF проблем с турбото

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 17 фев 2014 23:16


Е, колкото стигнеш в крайна сметка - ще си каже мъката най-вероятно още преди 3000 об/мин.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта