А3 1.9ТДИ 131 странен проблем с надуване на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vw_TDI
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:55
Автомобил: BMW 330D
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

А3 1.9ТДИ 131 странен проблем с надуване на турбо

Мнениеот Vw_TDI » Съб 31 май 2014 15:34


Здравейте колеги,наскоро взех една а3 ка хубава така 4 врати, 131 6ск, още като я гледах установих че не върви както трябва, но направихме цена и знам че всичко се прави та я взех, проблема е, че турбото надува от 2700 оборота нагоре, качвам я на ваг ком, дебитомера не е много добре има един момент при който е на искани 850мг, а при мен е 450,но след това се покачват , слагах друг дебитомер от друга кола,разлика съвсем малко, като го завъртя така,че да вдигне милиграмите и не го затягам, турбото надува след 2000 върви , но колата пуши стращно много и не е добре, така прецених ,че дебитомера ми не е много добър но едва ли проблема с надуването ми е от него, гледах вакумите при друг човек каза че са добре, откачвах клапан н75 положението е същото, тествах го със вагкома и се усеша че се движи ,но незнам дали е достатъчно за да съм сигурен че е добре, гледахме геометрията на турбото, движи се познаг майстор я пипа с ръка и каза ,че му се е сторило,че хода на вилката е много голям, мисли,че турбото може да не е настроено, включва се на 2700 оборота после като се развърти пренадува дори, а в някой моменти на 4-та и 5та, влиза в сервизния режим. Според вас от кое може да е проблема, н75, дебитомер, нещо покрай турбото или вакуми ли нз вече :banghead




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта