Здравейте колеги!
След турбинирането на моя VW Passat B5.5, 2.5TDI, V6, 4-Motion (6-Stage Manual GearBox) и желанието ми да върви на възможно най-ниски обороти е постигнато задоволително за мен! (на около 1500об./мин. по баир нагоре мога да подмина 2 бара надув...) -> Следва ПРОБЛЕМ:
При подаване на гас от педала и недостигане на 2000-2500об./мин. при отнемане на гастта се получава "Турбо сърдж". Отделно , че това не е благоприятно за турбото... получава се неочакван страничен ефект -> спира впръскването на гориво от дюзите. Дори при подаване на гас от педала колата започва да ускорява едва едва съпроводено с прекъсване равносилно на наличие на въздух в горивната система. След 3-4-5 секунди изчиства да кажем този въздух (който идея си нямам от къде се набива) и колата завървява абсолютно нормално и така до следващия турбо сърдж. След този нежелан ефект, ако имам неблагоразумието да не превключа на скорост за да се върти двигателя от инерцията на автомобила и изчисти този въздух мотора изгасва. След не дълго въртене на стартер на 5-ти 6-ти оборот пали все едно не е имало проблем.
Някакви идеи защо се получава така и каква е природата на този проблем ? Как може да се избегне това прекъсване на горивоподаването ?
Използвах търсачката на форума и гугъл... но не открих подходящи резултати.
Благодаря предварително на компетентно отзовалите се !
Passat B5.5 2.5TDI V6 AKN - след "Турбо Сърдж" не впръсква..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта