


голф 4 2003 г.,дизел, 1.9 90 коня ALH автопилот
- kostadinchy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sa
голф 4 2003 г.,дизел, 1.9 90 коня ALH автопилот
Добър вечер колеги, имам голф 4 2003 г.,дизел,90 коня.Мисля,че мотора е ALH(ако не се бъркам).Та искам да си поставя автопилот обаче изобщо не разбирам от това.Може ли да ми кажете дали изобщо може да се постави това на моя модел.Съответно ако може какво да търся да купувам като кабели и лостче.Монтажа е ясно, че ще го прави майстор, но трябва да си набавя от някъде лоста и кабелите.Да е нещо на по приемлива цена.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Автопилот за голф 4
Е виж обявите де 

- kostadinchy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sa
Re: Автопилот за голф 4
Гледам обаче не знам има ли някаква разлика при различните модели,какви кабели ми трябват ? 

Re: Автопилот за голф 4
взимаш си ръчката, там са нов и стар модел но и двата стават, гледай да го вземеш със кабелите че така ще ти излезе по-евтино, и другото дет се вика е история
разглобяване, сглобяване, четене из форума и ако не си сигурен че ще можеш да се справиш, следва МАЙСТОР и те така

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Автопилот за голф 4
Става. Слагаш си лоста с кабелите,като тях ги пускаш долу до бушониерата. След това сваляш чистачките,кората под чистачките,сваляш механизмът за чистачките,след това изриваш всичката мизерея и отваряш капака над таблото с бушонит.Там всички букси са с различен цвят.Трябва ти черната - номер 10.Откопчаваш я и изтърпваш от вътре кабелите.Отваряш я и нареждаш пиновете на кабела както си му е реда(повечето имат упътване ,кой кабел къде отива)Мисля пиновете бяха - 1,2,3,9. Пускаш му захранване и с ваг-ком се активира.Това е!
- kostadinchy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sa
Re: Автопилот за голф 4
Колеги а дали е проблем ако се вземат поотделно ръчката и кабелите или трябва да са комплект(в смисъл дали може да има някакви несъответствия между кабелите и ръчката) ?
Re: Автопилот за голф 4 2003 г.,дизел, 1.9 90 коня ALH
Колега, на 3 коли съм монтирал темпомат, включително и на моята. За това как става видях темите от форума.
Кабелът е един и същ, така че си мисля, че и да ги вземеш по отделно няма да има разминаване.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=81741&start=15
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=36194&start=0
http://tos.pp.fi/koukku/cruise_asennus.pdf
На страница 6 от темата за голф 4 във форума има схема на кабелите
Аз си намерих втора употреба ръчка, а кабела сам си го направих. Буксата, която се включва в ръчката, можеш да я намериш от всяко разглобено купе на VW. Аз моята я взех от кабелите за тон колоните по вратите на Golf 4. Също така от купето, от което си взимаш буксата намираш и букса с тънки пинчета, които да запоиш за другия край на кабела.
Купуваш 3 м кабел, бушон, гнездо за бушон и термо шлаувки. Останалото е запояване и изолиране.
Така кабелът ми излезе 5 лв. и 1 час изработка.
Поставянето на темпомата и сам можеш да го направиш, стига да се наемеш и да имаш точните инструменти, не е нещо сложно.
И след това трябва да се активира самия темпомат.
Това е, ако ти се занимава и не ти се дават пари за нов кабел.
Кабел от разглобена кола трудно ще намериш, тъй като кабелът е оплетен в инсталацията.
Надявам се съм бил полезен.
Кабелът е един и същ, така че си мисля, че и да ги вземеш по отделно няма да има разминаване.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=81741&start=15
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=36194&start=0
http://tos.pp.fi/koukku/cruise_asennus.pdf
На страница 6 от темата за голф 4 във форума има схема на кабелите
Аз си намерих втора употреба ръчка, а кабела сам си го направих. Буксата, която се включва в ръчката, можеш да я намериш от всяко разглобено купе на VW. Аз моята я взех от кабелите за тон колоните по вратите на Golf 4. Също така от купето, от което си взимаш буксата намираш и букса с тънки пинчета, които да запоиш за другия край на кабела.
Купуваш 3 м кабел, бушон, гнездо за бушон и термо шлаувки. Останалото е запояване и изолиране.
Така кабелът ми излезе 5 лв. и 1 час изработка.
Поставянето на темпомата и сам можеш да го направиш, стига да се наемеш и да имаш точните инструменти, не е нещо сложно.
И след това трябва да се активира самия темпомат.
Това е, ако ти се занимава и не ти се дават пари за нов кабел.
Кабел от разглобена кола трудно ще намериш, тъй като кабелът е оплетен в инсталацията.
Надявам се съм бил полезен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 27 госта