голф 4 TDI как се слага launch control ?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 13 авг 2012 14:14
- Автомобил: golf 4
- Двигател: 2001
- Местоположение: omurtag
голф 4 TDI как се слага launch control ?
колко ще ми излезе слагането
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
Много тъп въпрос, всеки взима както си иска, друг е въпроса кой може и кой не може !
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 13 авг 2012 14:14
- Автомобил: golf 4
- Двигател: 2001
- Местоположение: omurtag
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
кажи ми къде ще го напраят laucn control
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видинско
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
Launch control за твоя голф само в следващия филм за Хари Потър.
ASR може и преди излизането на филма.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
Напиши номер на ецу то по бош... 0281.....?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
vw_motor написа::18b
Launch control за твоя голф само в следващия филм за Хари Потър.
ASR може и преди излизането на филма.
Не се изказвай... като не си сигурен в себе си!
Колегата иска това:
Постижимо е колега, но мисля че трябва да си с определен компютър (софт.) на голфа.Почти на всички 4ки става.
Както колегата по-горе изисква, напиши номера на ЕКУто. Той е изписан върху самият компютър на колата, а той се намира под кората на чистачките.Става да се види и с Ваг-Ком.
Съдейки по това че колата ти е Г4 след 2000г при теб става на 1000000%
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
И за какво ти е ?
Каква му е и ролята де,освен гъзарията ?
Каква му е и ролята де,освен гъзарията ?
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видинско
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
След петък вечер съм съм сигурен в думите си колкото и ти........................
За това от клипа не мога да коментирам какво е............
Но бензинка с една платка дето сваля прекъсвача и собственика твърди, че е Launch control
Аз знам, че Launch control е доста комплексна система като само една дребна подробност е, че управлява трансмисията(съединителя) за търсения резултат, максималния старт.
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=13911&view=previous ето тама на колеги за бензинки.
За мен Launch control е нещо доста сложно за реализация и наистина има полза при коли в които е заложено
и развито като идея а не просто присаден прекъсвач на обороти http://vbox7.com/play:22e8f0e7cb
http://www.youtube.com/watch?v=VlGCUjlmtFQ
Сега разбрали какво имам в предвид или логиката е Aventador-а е скапан и не може и да врътне.
Launch control - чист старт
А това другото дето си слагате "launc control" за мен е
Дано ме разбереш правилно Launch control си е Launch control!!!
Не подценявам ползата от въпросното подобрение, но е далеч от своя батко като действие и изпълнение.
За това от клипа не мога да коментирам какво е............
Но бензинка с една платка дето сваля прекъсвача и собственика твърди, че е Launch control
Аз знам, че Launch control е доста комплексна система като само една дребна подробност е, че управлява трансмисията(съединителя) за търсения резултат, максималния старт.
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=13911&view=previous ето тама на колеги за бензинки.
За мен Launch control е нещо доста сложно за реализация и наистина има полза при коли в които е заложено
и развито като идея а не просто присаден прекъсвач на обороти http://vbox7.com/play:22e8f0e7cb
http://www.youtube.com/watch?v=VlGCUjlmtFQ
Сега разбрали какво имам в предвид или логиката е Aventador-а е скапан и не може и да врътне.
Launch control - чист старт
А това другото дето си слагате "launc control" за мен е
Дано ме разбереш правилно Launch control си е Launch control!!!
Не подценявам ползата от въпросното подобрение, но е далеч от своя батко като действие и изпълнение.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
Сега мога ли да обясня малко и аз ?
В ЕЦУ-то има 3D МАП таблица : лимитер на количество гориво спрямо Обороти и СКОРОСТТА НА ДВИЖЕНИЕ на автомобила. Картата е достатъчно дискретна, за да се настрои така, че да не се получава ефекта на "прекъсвача".
Тоест, давам ти най-простият пример : Ако на първа предавка колата върви с :
5 км/ч ппри 1200 оборота - лимитера го слагаш на 2000
7 км/ч при 1500 оборота - лимитера го слагаш на 2200
10 км/ч при 2300 оборота - лимитера го слагаш на 2500
15 км/ ч при 25000 оборота - лимитера го слагаш на 2700
...и т.н
По този начин при тръгване е достатъчно да натиснеш педала на газта в ламарината , а при достатъчно мощен двигател, отпускането на съединителя не е от значение, тъй, като ЕЦУ-то КОНТРОЛИРА скоростта на приплъзване на колелетата по асфалта. Това разбира се става ЕДИНСТВЕНО при условие , че скоростта не се чете от задвижващо колело. ( при по-новите автомобили се чете от ABS-a )
При голф 4, се прави една малка промяна, която позволява ЕЦУ-то да чете скоростта от задно колело.
Въпреки, че съм добър шофьор , повярвай ми , старта става наистина уникален ! (веднага мога да ти изтъкна няколко причини защо е така, но ме мързи да пиша)
Та преди да напишеш.....
.....трябваше да попиташ , кое как е направено и тогава да прецениш и да дадеш заключение
В ЕЦУ-то има 3D МАП таблица : лимитер на количество гориво спрямо Обороти и СКОРОСТТА НА ДВИЖЕНИЕ на автомобила. Картата е достатъчно дискретна, за да се настрои така, че да не се получава ефекта на "прекъсвача".
Тоест, давам ти най-простият пример : Ако на първа предавка колата върви с :
5 км/ч ппри 1200 оборота - лимитера го слагаш на 2000
7 км/ч при 1500 оборота - лимитера го слагаш на 2200
10 км/ч при 2300 оборота - лимитера го слагаш на 2500
15 км/ ч при 25000 оборота - лимитера го слагаш на 2700
...и т.н
По този начин при тръгване е достатъчно да натиснеш педала на газта в ламарината , а при достатъчно мощен двигател, отпускането на съединителя не е от значение, тъй, като ЕЦУ-то КОНТРОЛИРА скоростта на приплъзване на колелетата по асфалта. Това разбира се става ЕДИНСТВЕНО при условие , че скоростта не се чете от задвижващо колело. ( при по-новите автомобили се чете от ABS-a )
При голф 4, се прави една малка промяна, която позволява ЕЦУ-то да чете скоростта от задно колело.
Въпреки, че съм добър шофьор , повярвай ми , старта става наистина уникален ! (веднага мога да ти изтъкна няколко причини защо е така, но ме мързи да пиша)
Та преди да напишеш.....
vw_motor написа:След петък вечер съм съм сигурен в думите си колкото и ти........................
Launch control - чист старт
А това другото дето си слагате "launc control" за мен е
Не подценявам ползата от въпросното подобрение, но е далеч от своя батко като действие и изпълнение.
.....трябваше да попиташ , кое как е направено и тогава да прецениш и да дадеш заключение
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Как се слага launc control на TDI голф 4
Dobromirski написа:Сега мога ли да обясня малко и аз ?
В ЕЦУ-то има 3D МАП таблица : лимитер на количество гориво спрямо Обороти и СКОРОСТТА НА ДВИЖЕНИЕ на автомобила. Картата е достатъчно дискретна, за да се настрои така, че да не се получава ефекта на "прекъсвача".
Тоест, давам ти най-простият пример : Ако на първа предавка колата върви с :
5 км/ч ппри 1200 оборота - лимитера го слагаш на 2000
7 км/ч при 1500 оборота - лимитера го слагаш на 2200
10 км/ч при 2300 оборота - лимитера го слагаш на 2500
15 км/ ч при 25000 оборота - лимитера го слагаш на 2700
...и т.н
По този начин при тръгване е достатъчно да натиснеш педала на газта в ламарината , а при достатъчно мощен двигател, отпускането на съединителя не е от значение, тъй, като ЕЦУ-то КОНТРОЛИРА скоростта на приплъзване на колелетата по асфалта. Това разбира се става ЕДИНСТВЕНО при условие , че скоростта не се чете от задвижващо колело. ( при по-новите автомобили се чете от ABS-a )
При голф 4, се прави една малка промяна, която позволява ЕЦУ-то да чете скоростта от задно колело.
Въпреки, че съм добър шофьор , повярвай ми , старта става наистина уникален ! (веднага мога да ти изтъкна няколко причини защо е така, но ме мързи да пиша)
Та преди да напишеш.....vw_motor написа:След петък вечер съм съм сигурен в думите си колкото и ти........................
Launch control - чист старт
А това другото дето си слагате "launc control" за мен е
Не подценявам ползата от въпросното подобрение, но е далеч от своя батко като действие и изпълнение.
.....трябваше да попиташ , кое как е направено и тогава да прецениш и да дадеш заключение
Евала колега за желанието да обясниш. Просто нямам нерви да споря с хора които нямат представа от този език, колкото и нескромно да звучи.
Колкото до теб колега, тук говорим за Голф4 1.9 ТДИ а не за Субаро или Ламбургини....vw_motor написа:След петък вечер съм съм сигурен в думите си колкото и ти........................ ............
Клипчетата който СЪМ постнал са на моята кола и е точно на това дето желае колегата и автор на темата, прекъсването може да се корегира както в обороти и километри така и в повторение на прекъсвача.
За платката също мога да кажа доста защото лично съм я правил и имам 2 готови и една на 90% завършена. Ефекта с тази платка (Високочестотен превключвател) е не само сваляне на прекъсвача по - надолу а и огън излизащ от ауспуха придружен с много силни експлозий и е само и единствено за бензинови двигатели. Всичко е само за гъзария, тази платка е изключително вредна за търбото,клапаните и изпускателната система.
Ето това е платката за (лънча)
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=2810
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 27 дек 2012 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: голф 4 TDI как се слага launch control ?
Колеги , опреснете малко инфо ... Има ли някои , които може да го направи да звучи все едно е прекъсвач като при бензиновите двг. В област Враца или Плевен ?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: голф 4 TDI как се слага launch control ?
koko933 написа:Колеги , опреснете малко инфо ... Има ли някои , които може да го направи да звучи все едно е прекъсвач като при бензиновите двг. В област Враца или Плевен ?
Видин
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 27 дек 2012 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: голф 4 TDI как се слага launch control ?
Кого трябва да търся ?
Благодаря !
Благодаря !
Re: голф 4 TDI как се слага launch control ?
Баце, човека по горе е написал цял ферман, как и какво е правил и ти пак питаш кой трябва да търсиш, Ами търси Гошо от Търну Магуреле
Последна промяна от gr_kanev на Чет 08 май 2014 10:35, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта