Здравейте колеги, нов съм в форума и съжелявам че правя нова тема, но нищо не намерих което да наподобява на моя проблем.
та към проблема
колата дизелова 1.4 тди 3 цилиндата, 75 коня, и при палене няма никъкав проблем и двигателя си работи напрално нормално обаче след известно време или по точно като загрее нали на 90 градуса и почва да полудява се едно изключва идиния цилиндър и работи само на 2 цилиндъра и се усеща доста спад в мощноста цялата кола се тресе. като отворих капака имах чуството че ще фракне тоя двигател, многоо играе по ватре. след като изтине паля и нищо и няма пак си работи нормалко докато загрее и пак почва да се тресе. някъкви идеи какво му е на тва животно?или някой да е имал подобен проблем или да е чувал за такова нещо? много странно щото го прави само като загрее ако беше дюза щеше да е постоянно
много ще съм благодарен ако някой има решение на проблема.
пак се извинявам ако има вече такава тема



Лупо 1.4 ТДИ двигателя работи странно
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Лупо 1.4 ТДИ двигателя работи странно
Огледай внимателно инсталацията на помпа дюзите.Тази която е под капака на клапаните и тази която е до капака на клапаните.
Случвало ми се е подобен проблем и на 3 цилиндрова и на 4 цилиндрова помпа дюза.
В единия случай с трицилиндровата когато включиш на задна и при разтрисането на мотора някакви оголени кабели в инсталацията до капака на клапаните се допираха и губеше цилиндър.При четирицилиндровата помпа дюза имаше проблем с инсталацията под капака на клапаните в края си до 1и цилиндър беше отчупена пластмасата и допираше инсталацията на корпус и ставаше проблема,в случая директно угасваше колата.
Случвало ми се е подобен проблем и на 3 цилиндрова и на 4 цилиндрова помпа дюза.
В единия случай с трицилиндровата когато включиш на задна и при разтрисането на мотора някакви оголени кабели в инсталацията до капака на клапаните се допираха и губеше цилиндър.При четирицилиндровата помпа дюза имаше проблем с инсталацията под капака на клапаните в края си до 1и цилиндър беше отчупена пластмасата и допираше инсталацията на корпус и ставаше проблема,в случая директно угасваше колата.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 19:25
- Автомобил: Octavia 3
- Двигател: CKFC
- Местоположение: Plovdiv
Re: Лупо 1.4 ТДИ двигателя работи странно
Потвърждавам мнението на колегата по-горе, прегледай инсталацията на дюзите под капака на двигателя. Моя проблем беше абсолютно същия, започваше да прекъсва зверски като стигнеше 90 градуса.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 17 мар 2014 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Лупо 1.4 ТДИ двигателя работи странно
благодаря много заотзивите и аз това си помислих отворих го вчера обаче всичко изглеждаше номарлно и мисля да го сменя директно с нов да видим какво ще стане
ще пиша после за да кажа какво е станало 


- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Лупо 1.4 ТДИ двигателя работи странно
Защо бе колега?ping23 написа:По някой път се чудя дали сте ходили на училище изобщо.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 17 мар 2014 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Лупо 1.4 ТДИ двигателя работи странно
колеги от инсталацията беше!!! два кабела бяха долепени но не оголени и явно му е било проблем. вече няколко дена карам и всичко е точно благодаря много





Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта