
Г4 1.9 тди омаслен ЕГР
- van4o_1.9TDI
- Мнения: 109
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF
Г4 1.9 тди омаслен ЕГР
Днес забелязах като си проверявах маслото че ЕГР-а ми е омаслен, а и ми се стори че маслото доста ми е паднало, под средата на щеката, вярно е че съм и на 9000км преди смяна ама преди не ми е падало толкова. Та си мисля да не би нещо да се явява проблем от турбото? Или да го търся другаде? Колата си върви, не съм забелязал да има някви симптоми, незабива 

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
И аз имах същият проблем,но след като свалих егр-а,и го почистих се оправи.Също така смени и гумичката на самият егр. 

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
Най добре си го затапи при моята беше така и след почистване на турбинката задължително го затапихме и няма цапане




- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
korkito написа:Най добре си го затапи при моята беше така и след почистване на турбинката задължително го затапихме и няма цапане![]()
![]()
Затапвай го механично и няма да имаш проблеми вече. Ако искаш преди затапване само го свали и почисти.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
На моя, който е изолиран така, че чак му я няма тръбата към изпускателя и е изключен всякак както може да се сетиш, има лек филм масло по него ..чудех се защо го прави и накрая разбрах - от 2 та отвора пуска по малко, явно минава по оста му като надуе..ама това е нищо... ако не е от О пръстена и не олива си свиркай... едва ли ти губи маслото точно от там ... 

- van4o_1.9TDI
- Мнения: 109
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
Май няма притеснение да е от турбото тогава, тия дни ще го сваля да му сложа една пластина, иначе съм му сложил една съчма, ама ще го затапя нацяло. Пък може да сваля и турбото да го погледна в кво състояние е.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
Добре, ако се затапи само вакума към ЕГР-а набива ли се грешка ? Също така, ако като се изключи вакума на ЕГР-а то той не работи, но дали стой винаги затворен в целия диапазон от обороти ?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
ka4o_pi4a написа:Добре, ако се затапи само вакума към ЕГР-а набива ли се грешка ? Също така, ако като се изключи вакума на ЕГР-а то той не работи, но дали стой винаги затворен в целия диапазон от обороти ?
зависи от годината мисля, ама на Г4 до около 2002 година мисля че набива само ако претрепеш електрически клапана на ЕГР-а

- van4o_1.9TDI
- Мнения: 109
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
juve написа:ka4o_pi4a написа:Добре, ако се затапи само вакума към ЕГР-а набива ли се грешка ? Също така, ако като се изключи вакума на ЕГР-а то той не работи, но дали стой винаги затворен в целия диапазон от обороти ?
зависи от годината мисля, ама на Г4 до около 2002 година мисля че набива само ако претрепеш електрически клапана на ЕГР-а
Да ти кажа моя е доста омаслен, че чак надоло по двигателя и тръбите под него са омаслени, затова ме притеснява

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
Виж си гарнитурите - на тръбата "надолу" и пръстена към колектора - когато го гледаш, не се вижда кое "духа" защото тогава си дигнал капака и турбината не ще да "дудука" 

- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди
А вместо да се затапва ЕГР , не може ли да се изкара само буталцето което го придърпва, така хем грешка няма да има, а и не трябва да се занимаваме да правим тапа?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, licho58, tdi fen и 53 госта