Г4 1.9 тди омаслен ЕГР

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
van4o_1.9TDI
Мнения: 109
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF

Г4 1.9 тди омаслен ЕГР

Мнениеот van4o_1.9TDI » Вто 18 сеп 2012 9:23


Днес забелязах като си проверявах маслото че ЕГР-а ми е омаслен, а и ми се стори че маслото доста ми е паднало, под средата на щеката, вярно е че съм и на 9000км преди смяна ама преди не ми е падало толкова. Та си мисля да не би нещо да се явява проблем от турбото? Или да го търся другаде? Колата си върви, не съм забелязал да има някви симптоми, незабива :roll:




Preso
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 20 авг 2012 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот Preso » Вто 18 сеп 2012 15:19


И аз имах същият проблем,но след като свалих егр-а,и го почистих се оправи.Също така смени и гумичката на самият егр. 8)


korkito
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот korkito » Вто 18 сеп 2012 22:02


Най добре си го затапи при моята беше така и след почистване на турбинката задължително го затапихме и няма цапане :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот PagocmuH » Вто 18 сеп 2012 22:13




Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот blade84 » Вто 18 сеп 2012 22:30


korkito написа:Най добре си го затапи при моята беше така и след почистване на турбинката задължително го затапихме и няма цапане :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Затапвай го механично и няма да имаш проблеми вече. Ако искаш преди затапване само го свали и почисти.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот juve » Сря 19 сеп 2012 7:40


На моя, който е изолиран така, че чак му я няма тръбата към изпускателя и е изключен всякак както може да се сетиш, има лек филм масло по него ..чудех се защо го прави и накрая разбрах - от 2 та отвора пуска по малко, явно минава по оста му като надуе..ама това е нищо... ако не е от О пръстена и не олива си свиркай... едва ли ти губи маслото точно от там ... :banana


Потребителски аватар
van4o_1.9TDI
Мнения: 109
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот van4o_1.9TDI » Сря 19 сеп 2012 8:42


Май няма притеснение да е от турбото тогава, тия дни ще го сваля да му сложа една пластина, иначе съм му сложил една съчма, ама ще го затапя нацяло. Пък може да сваля и турбото да го погледна в кво състояние е.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот ka4o_pi4a » Сря 19 сеп 2012 14:08


Добре, ако се затапи само вакума към ЕГР-а набива ли се грешка ? Също така, ако като се изключи вакума на ЕГР-а то той не работи, но дали стой винаги затворен в целия диапазон от обороти ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот juve » Сря 19 сеп 2012 15:24


ka4o_pi4a написа:Добре, ако се затапи само вакума към ЕГР-а набива ли се грешка ? Също така, ако като се изключи вакума на ЕГР-а то той не работи, но дали стой винаги затворен в целия диапазон от обороти ?

зависи от годината мисля, ама на Г4 до около 2002 година мисля че набива само ако претрепеш електрически клапана на ЕГР-а :drinking:


Потребителски аватар
van4o_1.9TDI
Мнения: 109
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив VW Golf 4 1.9TDI AHF

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот van4o_1.9TDI » Сря 19 сеп 2012 21:00


juve написа:
ka4o_pi4a написа:Добре, ако се затапи само вакума към ЕГР-а набива ли се грешка ? Също така, ако като се изключи вакума на ЕГР-а то той не работи, но дали стой винаги затворен в целия диапазон от обороти ?

зависи от годината мисля, ама на Г4 до около 2002 година мисля че набива само ако претрепеш електрически клапана на ЕГР-а :drinking:


Да ти кажа моя е доста омаслен, че чак надоло по двигателя и тръбите под него са омаслени, затова ме притеснява :shock


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот juve » Сря 19 сеп 2012 23:12


Виж си гарнитурите - на тръбата "надолу" и пръстена към колектора - когато го гледаш, не се вижда кое "духа" защото тогава си дигнал капака и турбината не ще да "дудука" :wink:


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Омаслен ЕГР Г4 1.9тди

Мнениеот sim_ex » Чет 19 юни 2014 22:37


А вместо да се затапва ЕГР , не може ли да се изкара само буталцето което го придърпва, така хем грешка няма да има, а и не трябва да се занимаваме да правим тапа?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, licho58, tdi fen и 53 госта