турбо AHF разделяне топла и студена част
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
турбо AHF разделяне топла и студена част
Здр-те колеги.Колата е Golf 4 AHF.Стана два пъти вадя турбото и не мога да разделя топлата от студената част.Чукам блъскам(разбирасе с повишено внимание )и не мога да отворя тъпата геометрия.Моля дайте съвет .
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос относно турбо AHF
Чука трябва да е минимум 400гр.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Въпрос относно турбо AHF
Адаш ,чупил ли си турбо с чук???
Аз ги нагрявам с оксижен и се отварят като черупки.
Аз ги нагрявам с оксижен и се отварят като черупки.
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: турбо AHF разделяне топла и студена част
Аз съм виждал , бе направо в ръцете ми беше как при опит за отделяне на топла от студена част на АФН мотор се раздели веднъж за винаги , ама за оправдание ще кажа че тогава само държах. Та преди да лопате с чука по добре първо я накиснете с нещо да се разпусне + нагряване че да се разшири малко метала.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос относно турбо AHF
nasko1978 написа:Адаш ,чупил ли си турбо с чук???
Аз ги нагрявам с оксижен и се отварят като черупки.
Да Адаш,чукал съм колкото странно да ти звучи или по-точно така ги отварям,но преди това е кисна обилно.
То цялата работа е в чукането.Трябва да знаеш къде да чукнеш,я отзад я отпред