турбо AHF разделяне топла и студена част

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
RumbataGeorgiev
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 29 окт 2010 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

турбо AHF разделяне топла и студена част

Мнениеот RumbataGeorgiev » Пон 31 мар 2014 17:01


Здр-те колеги.Колата е Golf 4 AHF.Стана два пъти вадя турбото и не мога да разделя топлата от студената част.Чукам блъскам(разбирасе с повишено внимание )и не мога да отворя тъпата геометрия.Моля дайте съвет .




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос относно турбо AHF

Мнениеот okti_1 » Пон 31 мар 2014 21:03


Чука трябва да е минимум 400гр.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Въпрос относно турбо AHF

Мнениеот nasko1978 » Пон 31 мар 2014 21:06


Адаш ,чупил ли си турбо с чук??? :banghead :scare3
Аз ги нагрявам с оксижен и се отварят като черупки. icon_idea


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: турбо AHF разделяне топла и студена част

Мнениеот ludiq1918 » Вто 01 апр 2014 21:02


Аз съм виждал , бе направо в ръцете ми беше как при опит за отделяне на топла от студена част на АФН мотор се раздели веднъж за винаги :Mr Green Fun , ама за оправдание ще кажа че тогава само държах. Та преди да лопате с чука по добре първо я накиснете с нещо да се разпусне + нагряване че да се разшири малко метала.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос относно турбо AHF

Мнениеот okti_1 » Вто 01 апр 2014 22:39


nasko1978 написа:Адаш ,чупил ли си турбо с чук??? :banghead :scare3
Аз ги нагрявам с оксижен и се отварят като черупки. icon_idea

Да Адаш,чукал съм колкото странно да ти звучи или по-точно така ги отварям,но преди това е кисна обилно.
То цялата работа е в чукането.Трябва да знаеш къде да чукнеш,я отзад я отпред :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bliznakow, drago86 и 60 госта