голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 13 авг 2012 14:14
- Автомобил: golf 4
- Двигател: 2001
- Местоположение: omurtag
голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
Какво трябва да се смени и колко ще ми излезе
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
Знам ,че няма нищо невъзможно , но 180к.с. преработка не е съвсем шега , няма да се разминеш без смяна на хардуер...и пари (доста) . Ако разполагаш с пари и здрава кола , директно при Иво или Тони във Варна. Те са твоите хора. https://www.facebook.com/ifidik.tuning https://www.facebook.com/pages/TST-Racing-BULGARIA/353307381388995
Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
На кратко, трябват ти пари (доста) и майстор( добър), На дълго казано- трябват ти пари(доста) но това вече го знаеш
, четене из форума( има си раздел Силов тунинг) там ще намериш много интересно четиво и ако мислиш да не се занимаваш със майстори започни да инвестираш в инструменти, защото ще са ти нужни, И на последно място приготви си пари за един голф 4 ама бензинов и се надявай да ти стигнат за ъпгрейда, Ами общо взето това е 


- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
Добре де.....какво ще стане, ако се сменят:
1. Турбото с друго по-голямо примерно хибридно
2. Кулера се смени с челен
3. Дюзите с по-големи примерно 0,230um
4. Буталото на помпата с 12мм
5. модификация по ауспуховата система
6. софтуер, който да подкара нещата
7. по-здрав съединител в последствие
Питам, защото се очертава моето турбо на АФН да се сменя поради лоши симптоми и може да се сдобия с GT1749VA, която е от 131к.с. и ме интересува, ако се пипат само гореописаните неща, няма ли да се постигне добър ефект?
1. Турбото с друго по-голямо примерно хибридно
2. Кулера се смени с челен
3. Дюзите с по-големи примерно 0,230um
4. Буталото на помпата с 12мм
5. модификация по ауспуховата система
6. софтуер, който да подкара нещата
7. по-здрав съединител в последствие
Питам, защото се очертава моето турбо на АФН да се сменя поради лоши симптоми и може да се сдобия с GT1749VA, която е от 131к.с. и ме интересува, ако се пипат само гореописаните неща, няма ли да се постигне добър ефект?
Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
Спирачките също ще трябва да се сменят, а за за тази модификация VA идва леко слабичка, ще трябва 1752 или 1749VB
Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
diescho написа:Какво трябва да се смени и колко ще ми излезе
Трябва да си смениш автомобила

След това отиваш при д-р Brezel или друг да му бае и си готов да яхаш поне 185 кончета.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
Първо от там трябва да тръгнеш:
Аз направих грешката да тунинговам а съединителя оставих за накрая. Постоянно имах ядове, докато не го смених с усилен и всичко си дойде на мястото
bangobango написа:7. по-здрав съединител в последствие
Аз направих грешката да тунинговам а съединителя оставих за накрая. Постоянно имах ядове, докато не го смених с усилен и всичко си дойде на мястото
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс
Помпата за 180 коня няма нужда да я пипаш(особено пък с 12-ка). За 180 коня на мотора или на колелата говорим? За 180 на мотора си вземи турбо гт 1749вб, челен кулер (от АРЛ пасва перфектно), декат, дюзи 240-ки, съединител усилен - може комплект от ВР6 и маховик от 1Z.
За същите коне но на колелата ти трябва турбо от 1752ва- нагоре, тези разпръсквачи ще свършат работа само в комбинация със смяна на елемент (11 мм е добре), челен кулер с нови турбопътища и генерация. Съединителят ако е горния пример ще е или на ръба или ще се предаде, тогава леко набиваш керамика.
И не на последно място ремап от доказан тунер.
За същите коне но на колелата ти трябва турбо от 1752ва- нагоре, тези разпръсквачи ще свършат работа само в комбинация със смяна на елемент (11 мм е добре), челен кулер с нови турбопътища и генерация. Съединителят ако е горния пример ще е или на ръба или ще се предаде, тогава леко набиваш керамика.
И не на последно място ремап от доказан тунер.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта