голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
diescho
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 13 авг 2012 14:14
Автомобил: golf 4
Двигател: 2001
Местоположение: omurtag

голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот diescho » Пет 28 мар 2014 23:42


Какво трябва да се смени и колко ще ми излезе




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот samo_pechka » Съб 29 мар 2014 0:13


Знам ,че няма нищо невъзможно , но 180к.с. преработка не е съвсем шега , няма да се разминеш без смяна на хардуер...и пари (доста) . Ако разполагаш с пари и здрава кола , директно при Иво или Тони във Варна. Те са твоите хора. https://www.facebook.com/ifidik.tuning https://www.facebook.com/pages/TST-Racing-BULGARIA/353307381388995


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот hvp800 » Съб 29 мар 2014 0:57


На кратко, трябват ти пари (доста) и майстор( добър), На дълго казано- трябват ти пари(доста) но това вече го знаеш :biggrin , четене из форума( има си раздел Силов тунинг) там ще намериш много интересно четиво и ако мислиш да не се занимаваш със майстори започни да инвестираш в инструменти, защото ще са ти нужни, И на последно място приготви си пари за един голф 4 ама бензинов и се надявай да ти стигнат за ъпгрейда, Ами общо взето това е :c020


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот bangobango » Съб 29 мар 2014 1:41


Добре де.....какво ще стане, ако се сменят:
1. Турбото с друго по-голямо примерно хибридно
2. Кулера се смени с челен
3. Дюзите с по-големи примерно 0,230um
4. Буталото на помпата с 12мм
5. модификация по ауспуховата система
6. софтуер, който да подкара нещата
7. по-здрав съединител в последствие

Питам, защото се очертава моето турбо на АФН да се сменя поради лоши симптоми и може да се сдобия с GT1749VA, която е от 131к.с. и ме интересува, ако се пипат само гореописаните неща, няма ли да се постигне добър ефект?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот hvp800 » Съб 29 мар 2014 8:34


Спирачките също ще трябва да се сменят, а за за тази модификация VA идва леко слабичка, ще трябва 1752 или 1749VB


cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот cekal » Пон 31 мар 2014 23:22


diescho написа:Какво трябва да се смени и колко ще ми излезе


Трябва да си смениш автомобила :mhihi Продаваш го, доплащаш за нещо подобно http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11388684665915401&f1=details&slink=63pxrd
След това отиваш при д-р Brezel или друг да му бае и си готов да яхаш поне 185 кончета.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот svere » Вто 01 апр 2014 6:57


Първо от там трябва да тръгнеш:
bangobango написа:7. по-здрав съединител в последствие


Аз направих грешката да тунинговам а съединителя оставих за накрая. Постоянно имах ядове, докато не го смених с усилен и всичко си дойде на мястото


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 110+чип.Искам да стане поне 180кс

Мнениеот Juiced » Вто 01 апр 2014 7:52


Помпата за 180 коня няма нужда да я пипаш(особено пък с 12-ка). За 180 коня на мотора или на колелата говорим? За 180 на мотора си вземи турбо гт 1749вб, челен кулер (от АРЛ пасва перфектно), декат, дюзи 240-ки, съединител усилен - може комплект от ВР6 и маховик от 1Z.
За същите коне но на колелата ти трябва турбо от 1752ва- нагоре, тези разпръсквачи ще свършат работа само в комбинация със смяна на елемент (11 мм е добре), челен кулер с нови турбопътища и генерация. Съединителят ако е горния пример ще е или на ръба или ще се предаде, тогава леко набиваш керамика.
И не на последно място ремап от доказан тунер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта