Добър ден колеги, нов съм във форума и се извинявам ако темата ми не е за тук.
Да минем към проблема. Вчера както и нямаше нищо заглъхна, угасна и не запали повече. Смених филтъра, напълних маркучите, помпата и филтъра с нафта, но отново нищо. В момента колата пали само с бутане или спрей във въздушния филтър, държи високи обороти( около 1100) на празен ход и не реагира на подаване на газ, нито на обогатител. Моля някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели на какво би могло да се дължи.
Съмнявам се да се е разцентровала или гнп-то да е заминало. М-у другото когато я взех гнп-то прокапваше и дърпаше въздух, но колата не беше карана дълго време и след като започнах да я карам ежедневно този проблем изчезна. Сега пак пълни з мехурчета тръбите.
Този проблем се появи от нищото изведнъж без да е давала никакви признаци за нещо нередно. А дори и сега като я бутна да запали си трака равномерно и тихо с изкльюение на високите обороти и липсата на газ. Моля ви за помощ. Благодаря!



Passat B3 1,9 td AAZ спря да пали - решено
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Passat B3 1,9 td AAZ спря да пали
фръкна демпферната шайба
Re: Passat B3 1,9 td AAZ спря да пали
Съмнявам се за ГНП-то, понеже още преди да взема колата е имало мизерии с него, освен това в момента в който угася и засмуква въздух в тръбите. Ако е прескочила зъб или както казваш шайбата мисля, че няма да работи нормално, но ще реагира на подаване на газ. Иначе ако запали по един или друг начин си трака съвсем нормално, не пуши и си мирише на изгоряла нафта отзад. Не е изключено и да си прав. 

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Passat B3 1,9 td AAZ спря да пали
DLVasilev написа:...Вчера както и нямаше нищо заглъхна, угасна и не запали повече...
Ако се е случило в движение - и аз смятам, че най-вероятно е демпферната шайба.
Re: Passat B3 1,9 td AAZ спря да пали
При потегляне. В момента е разглобена, центровката е ок сега ще сваля помпата да видя с другата помпа какво ще стане.
Последна промяна от gr_kanev на Сря 02 апр 2014 12:50, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1,9 td AAZ спря да пали
DLVasilev написа:.. В момента колата пали само с бутане или спрей във въздушния филтър, държи високи обороти( около 1100) на празен ход и не реагира на подаване на газ, нито на обогатител. ....
..... А дори и сега като я бутна да запали си трака равномерно и тихо с изкльюение на високите обороти и липсата на газ. Моля ви за помощ. Благодаря!
На мен ми прилича на проблем в ГНП . Точно какъв е проблема не мога да кажа . Досещам се за едно-две неща , но не съм сигурен. Откъде си колега?
Re: Passat B3 1,9 td AAZ спря да пали
От София съм. Сложих другото гнп и вече всичко е нормално
Благодаря на отзовалите се

Благодаря на отзовалите се

Последна промяна от gr_kanev на Сря 02 апр 2014 12:50, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта